אוקיי, אני כבר באמת לא יודעת

caged angel

New member
תקשיבו

כרגע אני במצב נוראי, צריך להשקיע בפורום ולי פשוט אין אנרגיות. עובר עליי השבוע וכנראה יותר זמן מרק שבוע הכי נוראי בחיים שלי. הצבא שלי, המשפחה שלי, כרגע הכל פשוט קורס.
אז אני מבקשת שנציג יבחר מבין מי שנשאר ותבחרו נתיב פעולה. אני יודעת שזה לא אחראיי, ושאני אמורה לתפקד יותר טוב מזה אבל כרגע אני עסוקה כל היום או בטלפונים לצבא או בניסיון איך שהוא לעבור את מה שעובר עליי עכשיו.
אני מרגישה נורא עם ההזנחה של הפורום אבל תאמינו לי שאם הייתי לי בררה לא הייתי עושה את זה, אם אתם רוצים לעבור לאנימס אין בעיות. תדברו עם המנהלים רוב הסיכויים שהם יסכימו להמשיך את המשחקים שפועלים כי לזה הם כבר הסכימו. תעברו על החוקים ותדברו עם המנהל אם משהו מפריע במיוחד. או אם אתם מעדיפים לנסות להתרגל למערת פה זה גם אופציה.
אבל כרגע אני לא במצב לעזור, אני יודעת כמה אנוכית ונוראית אני נשמעת אבל כרגע רוב האנרגיות שלי הולכות להילחם בדחף להיכנס מתחת השמיכה להתכרבל לכדור ולפרוץ בבכי.
אני באמת מצטערת, מגיע לכם הרבה יותר ממה שאני יכולה לתת לכם ומה שאני עושה.
 
אוקיי, אני כבר באמת לא יודעת

אני רוצה להמשיך, אין לי בעיה אפילו לכתוב בשיטה הממש לא נוחה של תפוז. אבל אני רק רוצה לדעת אם אתם תמשיכו לשחק ולהגיב פה, כי כרגע הפורום שומם יותר מחיי.
 
אני בשמחה אנסה לעזור לפורום

אבל הבעיה שאני נוסעת ביום רביעי הזה לספרד עם השכבה, ולא אהיה כל חופשת חנוכה. אני בשמחה העזור לך ולאחרים לנסות להשתקם פה או באנימס או כל מקום שיחשבו לנכון אחרי זה.
 
למעלה