ילדה טובה3
New member
אופניים.
אם במקרה יש למישהו אופניים שלא בשימוש. אפילו לא תקינות. אשמח לקבלם לתקופה או כמתנה .... ניתן ליצור איתי קשר בטל או במסרים. תודה רבה מראש.
אם במקרה יש למישהו אופניים שלא בשימוש. אפילו לא תקינות. אשמח לקבלם לתקופה או כמתנה .... ניתן ליצור איתי קשר בטל או במסרים. תודה רבה מראש.