אופניים.

אופניים.

אם במקרה יש למישהו אופניים שלא בשימוש. אפילו לא תקינות. אשמח לקבלם לתקופה או כמתנה .... ניתן ליצור איתי קשר בטל או במסרים. תודה רבה מראש.
 
למעלה