אופנוע שעבר תאונה - תנו עצה

eitanbusheri

New member
אופנוע שעבר תאונה - תנו עצה

תנו עצה: האופנוע שלי xr650 עבר תאונה. החלקים שנפגעו הם בעיקר בפרונט: כידון על כל חלקיו, משאבת ברקס קידמית, בולם זעזועים קידמי ועוד.... עלות התיקון נעה בין 10,000 ל12,000 שקל !!! שווי האופנוע הוא כולה 18,000 שקל. מה לעשות? לתקן ולמכור. או למכור אותו ככה. המנוע טוב מאד לגילו (שנת 96) יש מיכל דלק מוגדל מידברי יש אגזוז לחץ ועוד ועוד... האופנוע יד ראשונה הוא אצלי כבר 11 שנים
אז מה אתם מציעים לעשות?
 

fxr

New member
תמצא חלקים משומשים ותנסה לסדר.

קבל טלפון של בחור עם XR שיש לו חלקים משומשים למכירה. 0542239351 אסי.
 
אם יש לך זמן, כסף ורצון

תוכל להתחיל במלאכת השחזור. אם לא מכור אותו לחלקים וחפש אחד חדש. מבאס, אבל אף אחד לא יתן לך תשובה שלא תוכל להגיע אליה לבד עם עצמך.
 

C O L T

New member
לדעתי, בדוק בקפדנות את השלדה

ממש עם זכוכית מגדלת, במיוחד באזור צוואר השלדה, החיבור של המזלג. אם השלדה נקיה, תוכל לקנות חלפים לבד ולתקן בעלות נמוכה הרבה יותר. כידון עולה בין 150 לאלף ש"ח בערך, משאבת בלם קדמית יכולה לבוא מאופנוע אחר, דומה, אתה לא חייב כזאת ספציפית של הונדה. אם נפגעו המשולשים, שזה החלק מהמזלג הקדמי ולעליון מתחבר הכידון, אז העלויות גבוהות למדי ואולי עדיף להחליף את כל הפרונט למשהו משומש, לא חסר אופנועים כאלה עם מנוע מת שעומדים בכל מיני מוסכים. לא ממש משתלם למכור אותו כמו שהוא, תקבל כמה אלפי שקלים לכל היותר, אם אין פגיעה בשלדה אז התאונה לא תפגע הרבה במחירו, אחרי תיקון.
 

AVNER XR

New member
אל תתרגש אומנם נזק רציני אבל

כנס לפול גז לפורום יש בחור שכינויו "דושניק"שמוכר פרונט שלם של XR במחיר מצחיק ,ואם נמכר חפש בלוחות יד 2- והקרטל לפעמים תמצא גם שם .אופציה שלישית סוחרים של חלקי אופנועים כמו יגאל ,אדיר מכפר יונה ,בני בייקר יש תמיד מציאות.
 
למעלה