אופנוע למתחילים...
שלום לכולם. בימים הקרובים אני מתחיל ללמוד לעד 500 סמ"ק (עד היום היה לי רישיון רכב בלבד) ורציתי להתיעץ איתכם לגבי אופנוע טוב למתחילים שאני יכול לקנות לאחר שאני אקבל את הרישיון. אני לא מחפש אופנוע להשתולל איתו אלה אופנוע טוב, רגוע יחסית ,יציב וקל לתמרון. אני מתלבט בין סוזוקי GS לבין קוואסקי EN - טורינג...אני לא מבין גדול ואני יודע שהאופנועים שונים ולכן רציתי לשאול את דעתכם... אשמח לשמוע תגובות, הצעות. תודה.
שלום לכולם. בימים הקרובים אני מתחיל ללמוד לעד 500 סמ"ק (עד היום היה לי רישיון רכב בלבד) ורציתי להתיעץ איתכם לגבי אופנוע טוב למתחילים שאני יכול לקנות לאחר שאני אקבל את הרישיון. אני לא מחפש אופנוע להשתולל איתו אלה אופנוע טוב, רגוע יחסית ,יציב וקל לתמרון. אני מתלבט בין סוזוקי GS לבין קוואסקי EN - טורינג...אני לא מבין גדול ואני יודע שהאופנועים שונים ולכן רציתי לשאול את דעתכם... אשמח לשמוע תגובות, הצעות. תודה.