אופנוע למתחילים...

mabootoo

New member
אופנוע למתחילים...

שלום לכולם. בימים הקרובים אני מתחיל ללמוד לעד 500 סמ"ק (עד היום היה לי רישיון רכב בלבד) ורציתי להתיעץ איתכם לגבי אופנוע טוב למתחילים שאני יכול לקנות לאחר שאני אקבל את הרישיון. אני לא מחפש אופנוע להשתולל איתו אלה אופנוע טוב, רגוע יחסית ,יציב וקל לתמרון. אני מתלבט בין סוזוקי GS לבין קוואסקי EN - טורינג...אני לא מבין גדול ואני יודע שהאופנועים שונים ולכן רציתי לשאול את דעתכם... אשמח לשמוע תגובות, הצעות. תודה.
 
אתה מוזמן לקרוא את המאמר

לרוכב המתחיל. יש לינק מעל הפורום.
 
תתחיל בכך שתקרא את זה...

תראה מה הכיוון שמתאים יותר... כביש / דו"ש / קאסטום.... כשתדע יהיה אפשר לכוון אותך טוב יותר... בהצלחה
 

mabootoo

New member
תודה..

קראתי את הסקירה...ולא ראיתי שם התיחסות ל EN ....בכל מקרה תודה
 
למעלה