אופטימום.....

כוכבית 42....

[URL='http://'] כוכבית 42[/URL] אם לא תקראו... לא תדעו ! <כשר בהשגחת הבד"צ>
 
לך...

כוכביה
, למה ? ככה...
דרך אגב , הוספתי למועדפים..
 
למעלה