אופטימום..... אופטימום .... אם לא תקראו... לא תדעו! <מוגש כשרות לציבור>
כ כוכבית 42 New member 19/9/02 #1 אופטימום..... אופטימום .... אם לא תקראו... לא תדעו! <מוגש כשרות לציבור>
פ פנטום הצט New member 19/9/02 #2 כוכבית 42.... [URL='http://'] כוכבית 42[/URL] אם לא תקראו... לא תדעו ! <כשר בהשגחת הבד"צ>