אופו פאדי התותח?

merakli

New member
SOTIRIA BELOU

פדי יש לי דיםק מאוד יפה של SOTIRIA ו מצורפת לזה חוברתדי עבה הכולל תולדות חייה באנגלית ובצרפתית אני יודע צרפתית אך התחביר שלי גרוע הייתי רוצה לשלוח לך צילום באנגלית אולי תוכל לתרגם .מה עם MEVLANA האם קראת ?היה מענין?
 

F a d i

New member
מיראקלי זה נשמע מעניין..סוטיריה בלו

היא מהגדולות.. לגבי ה-MEVLANA עברתי על זה..דפדפתי באתר וזה נראה מאוד מעניין.. אני בטוח אקרא את זה בהתעמקות יותר... יום טוב שיהיה לך...
 
למעלה