אוף... אין לי זמן בכלל להכנס לפה ולקרוא פה וזה מבאס תחת כי יש פה אחלה אנשים! ספרו לי מה חדש מה השתנה הלילה הזה וכל הלילות? י'רבק אני מתגעגע...