אוף...

מצב
הנושא נעול.

hilali1

New member
אוף...

אוף...
למה לא יכולים להודיע לנו באופן מסודר על מעבר של תחנות... זה כל כך מעצבן לחכות לאוטובוס בתחנה מסוימת, לראות שהוא מגיע ולא עוצר. וזה לא שינוי מלפני שנים אלא מלפני פחות משבוע. לא מעצבן???
 
בפעם הבאה שאת כותבת כזו הודעה

אוף...
למה לא יכולים להודיע לנו באופן מסודר על מעבר של תחנות... זה כל כך מעצבן לחכות לאוטובוס בתחנה מסוימת, לראות שהוא מגיע ולא עוצר. וזה לא שינוי מלפני שנים אלא מלפני פחות משבוע. לא מעצבן???
בפעם הבאה שאת כותבת כזו הודעה
תשתדלי לתת יותר פרטים. אף אחד לא קורא כאן מחשבות ואין לו מושג על איזה תחנות את מדברת. ומן הסתם אם השינוי היה מלפני שנים, היית יודעת עליו ולא עומדת היכן שהיתה אמורה להיות תחנה. עצה שלי: בדקי טוב טוב באתרי דן או אגד ותראי שדווקא כן מודיעים על הזזה/ביטול של תחנות. בדן אפילו מודיעים על שינויים של 3 שעות ביום בגלל קירצוף כביש.
 

hilali1

New member
הם לא הודיעו

בפעם הבאה שאת כותבת כזו הודעה
תשתדלי לתת יותר פרטים. אף אחד לא קורא כאן מחשבות ואין לו מושג על איזה תחנות את מדברת. ומן הסתם אם השינוי היה מלפני שנים, היית יודעת עליו ולא עומדת היכן שהיתה אמורה להיות תחנה. עצה שלי: בדקי טוב טוב באתרי דן או אגד ותראי שדווקא כן מודיעים על הזזה/ביטול של תחנות. בדן אפילו מודיעים על שינויים של 3 שעות ביום בגלל קירצוף כביש.
הם לא הודיעו
זאת תחנה ברח יפו בירושלים. בערך כל 10 דקות מחליפים את המיקום של הקווים. המעצבן היה שהנהג ראה שאנחנו רוצים לעלות ושפשוט לא ידענו איפה התחנה. לא היה שום שלט ושום כלום.... כנראה שבאגד פחות מקפידים לא יודעת
 
דעתי בנושא ידועה

הם לא הודיעו
זאת תחנה ברח יפו בירושלים. בערך כל 10 דקות מחליפים את המיקום של הקווים. המעצבן היה שהנהג ראה שאנחנו רוצים לעלות ושפשוט לא ידענו איפה התחנה. לא היה שום שלט ושום כלום.... כנראה שבאגד פחות מקפידים לא יודעת
דעתי בנושא ידועה
אכן, לאגד אכפת הרבה פחות מהשירות לנוסע מאשר לדן. אני מציע לך לשלוח מכתב תלונה לאגד, כולל מס' הקו (אותו לא ציינת), שעת ההמתנה בתחנה (או שאין תחנה) בו תשאלי איך הם מצפים לאסוף נוסעים מתחנות שלא קיימות, או לפי התיאור שלך, תחנות "ניידות". מכתב דומה כדאי שתשלחי גם למשרד התחבורה, שהרי חובתו ע"פ חוק של מפעיל התחבורה הציבורית לשלט את תחנותיו.
 

טוארג

New member
יש לי ידידה מירושלים

דעתי בנושא ידועה
אכן, לאגד אכפת הרבה פחות מהשירות לנוסע מאשר לדן. אני מציע לך לשלוח מכתב תלונה לאגד, כולל מס' הקו (אותו לא ציינת), שעת ההמתנה בתחנה (או שאין תחנה) בו תשאלי איך הם מצפים לאסוף נוסעים מתחנות שלא קיימות, או לפי התיאור שלך, תחנות "ניידות". מכתב דומה כדאי שתשלחי גם למשרד התחבורה, שהרי חובתו ע"פ חוק של מפעיל התחבורה הציבורית לשלט את תחנותיו.
יש לי ידידה מירושלים
שבדיוק כמוך, נמאס לה מהשירות של אגד, והיא הפכה ל"טראבל-מייקרית" שלהם. הם מפחדים ממנה כבר. כל פעם היא דופקת להם תלונה על שינוי מיקום התחנה, הנהג לא עצר במקום כשירד גשם, הנהג לא עצר בתחנה שלי או 1001 סיבות אחרות לתלונה, ותמיד קנסו את אגד ונתנו לה פיצוי, והריטואל הקבוע הזה חזר עשרות פעמים בקווים 13 20 23. חוצמזה שאני באופן אישי התלוננתי השבוע (על חברה אחרת ובנסיבות אחרות), ככה שזה לא איזה משהו בלתי אפשרי. תיכנסי לאתר של משרד התחבורה: http://www.mot.gov.il ואל תשכחי להדגיש במכתב את הצורה שבה אגד פגעו בך בגלל הזזת התחנה.
 

hilali1

New member
באמת חיכית בתחנה לקווים האלה..

יש לי ידידה מירושלים
שבדיוק כמוך, נמאס לה מהשירות של אגד, והיא הפכה ל"טראבל-מייקרית" שלהם. הם מפחדים ממנה כבר. כל פעם היא דופקת להם תלונה על שינוי מיקום התחנה, הנהג לא עצר במקום כשירד גשם, הנהג לא עצר בתחנה שלי או 1001 סיבות אחרות לתלונה, ותמיד קנסו את אגד ונתנו לה פיצוי, והריטואל הקבוע הזה חזר עשרות פעמים בקווים 13 20 23. חוצמזה שאני באופן אישי התלוננתי השבוע (על חברה אחרת ובנסיבות אחרות), ככה שזה לא איזה משהו בלתי אפשרי. תיכנסי לאתר של משרד התחבורה: http://www.mot.gov.il ואל תשכחי להדגיש במכתב את הצורה שבה אגד פגעו בך בגלל הזזת התחנה.
באמת חיכית בתחנה לקווים האלה..
אני אתלונן. תודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה