אוף..

לבונה

New member
אוף..

מה..תגידו לי מה? ה``תקלות`` שלי מתחילות לעלות לי ביוקר... זה שאני נוסעת לי-ם ומוצאת את עצמי באשדוד...זה שאני עולה על רכב אחר דומה בטעות...זה שאני מתבלבלת בין אנשים..זה שבד לא מחזיק עלי מעמד... וזה שאני מנחיתה לאמצע הצ`ט קטע מוורד בלי שום קשר ניחא.... אבל תמיד. תמיד תמיד כשאני משוחחת בפלא` שלי (שהוא בדיוק כמוני) ולא הייתה פעם שהשיחה התנתקה..(רק פעם)?? וזה שבאמצע שיחה נשמעת מנגינה של בזק (ותודה שהמתנתם) וזה שבאמצע שיחה נכנס קול אחר שמתחיל לשוחח איתי ושואל אותי מי אני ומה אני רוצה בכלל..(בחיי תמיד זה קורה לי).. מתחילים לכעוססססססס עלייייייייייי :-( :-( :-( ואני צריכה להתנצל על דברים שפשוט נגרמים לי....אויי אויי אויי בווובוובוווו(בכי). לך תוכיח שאני מועדת לתאונות ותקלות...תמיד יוצא שאני אשמה.. תשמעו דוגמא ..וזה קרה לא לא מזמן: חיכתי ברכב בחנייה ליד הגן, ומישהי שחנתה לפניי החלה נוסעת רוורס כדי לצאת מהחנייה, (עד פה בסדר, נכון)? נכון. היא נוסעת..ומתקרבת..ומתקרבת..מחלועה..תלחצי כבר על הבלמים, ``בום``..היא נכנסה ברכב שלי. יצאתי מהרכב ואמרתי לה..תגידי..מראה, מראה, את לא רואה? ``את אשמה`` היא צורחת עלי.(!!!) מה?!! ``כן כן, היא צורחת עלי (ארסית מחומצנת)...למה לא צפרת? אז את אשמה``!!! והלכה.. אוף :-(
 

דיסוננס

New member
מי ראה אתמול שוטטות?

וואי, וואי, וואי, כאבה לי הבטן שהם נכנסו לכנרת וחשבו שזה ים המלח, מזמן לא צחקתי כמו שהוא אמר ``טבע לי העיתון``...
 

nashit

New member
לבונה חמודה

חחחחחחחחח תכתבי קומדיה ותצייני `` כל הזכויות שמורות`` ביי ויום ``בטוח``
 
למעלה