Wall_Inside_Of_Me_
New member
אוף
אני כל הזמן לא רוצה לגרור את אימא שלי לתוך הכאב אבל אני בא אליה ובוכה לה..והיא לא יודעת מה לעשות ואני אומר לעצמי לא ללכת אליה ובכל זאת אני גורם לה כאב.. ונמאס לי כבר לבכות בבוקר ובערב וכל היום לחשוב על מוות ואת התמונה הזאת של המשפחה בוכה עליי..אני לא רוצה למות וכן רוצה למות רק כדי שהכאב ילך..והוא לא הולך..לאן אפשר כבר לפנות.. הצילו
אני כל הזמן לא רוצה לגרור את אימא שלי לתוך הכאב אבל אני בא אליה ובוכה לה..והיא לא יודעת מה לעשות ואני אומר לעצמי לא ללכת אליה ובכל זאת אני גורם לה כאב.. ונמאס לי כבר לבכות בבוקר ובערב וכל היום לחשוב על מוות ואת התמונה הזאת של המשפחה בוכה עליי..אני לא רוצה למות וכן רוצה למות רק כדי שהכאב ילך..והוא לא הולך..לאן אפשר כבר לפנות.. הצילו