אוף

אוף

אני כל הזמן לא רוצה לגרור את אימא שלי לתוך הכאב אבל אני בא אליה ובוכה לה..והיא לא יודעת מה לעשות ואני אומר לעצמי לא ללכת אליה ובכל זאת אני גורם לה כאב.. ונמאס לי כבר לבכות בבוקר ובערב וכל היום לחשוב על מוות ואת התמונה הזאת של המשפחה בוכה עליי..אני לא רוצה למות וכן רוצה למות רק כדי שהכאב ילך..והוא לא הולך..לאן אפשר כבר לפנות.. הצילו
 
למעלה