אוף.... גם לכם הצ`אט דפוק..? טוב.. נו... זה רגיל... אני פה...
מ מקופלת לבנה נה נה New member 30/5/01 #1 אוף.... גם לכם הצ`אט דפוק..? טוב.. נו... זה רגיל... אני פה...
A AFRICA New member 30/5/01 #2 כן נשמה הצ`אט הזה לא זז ממטר הוא גם נתקע נמאס לי ממנו יותר מאשר מהפורום.. חיחי ראית מה פרסייה רשמה לי? חמודה נכון חיחי
כן נשמה הצ`אט הזה לא זז ממטר הוא גם נתקע נמאס לי ממנו יותר מאשר מהפורום.. חיחי ראית מה פרסייה רשמה לי? חמודה נכון חיחי
S SnoopyS*GirL New member 30/5/01 #3 פווווווופס? אחותיייייי? גם לך זה תקווועעעע?? אוווווף שעמם לי.. תבדרי אותי.. תחדשי לי.. משו. חולה עלייך מוצ`ו מוצ`ו מוווואה!! חיחיחיח תראו מה השיעמום עושה לאנשים.. טוף בעיי }{
פווווווופס? אחותיייייי? גם לך זה תקווועעעע?? אוווווף שעמם לי.. תבדרי אותי.. תחדשי לי.. משו. חולה עלייך מוצ`ו מוצ`ו מוווואה!! חיחיחיח תראו מה השיעמום עושה לאנשים.. טוף בעיי }{