אוף....

AFRICA

New member
כן נשמה

הצ`אט הזה לא זז ממטר הוא גם נתקע נמאס לי ממנו יותר מאשר מהפורום.. חיחי ראית מה פרסייה רשמה לי? חמודה נכון חיחי
 

SnoopyS*GirL

New member
פווווווופס?

אחותיייייי? גם לך זה תקווועעעע?? אוווווף שעמם לי.. תבדרי אותי.. תחדשי לי.. משו. חולה עלייך מוצ`ו מוצ`ו מוווואה!! חיחיחיח תראו מה השיעמום עושה לאנשים.. טוף בעיי }{
 
למעלה