אוף

צנטריול

New member
אוף

אז הכרתי מישהי לפני שבוע. חמודה, יפה, חכמה. באמת אחלה בחורה. אממה? קצת קרה וגם יש לנו יותר מדי שתיקות מעיקות. הרבה יותר מדי.... בתכלס זה הגיוני כי אנחנו ממש שונים. בנוסף לזה אני כבר לא יודע איך לקרא אותה, בדייט אחד אני מקבל סימנים והתנהגויות שונים לגמרי זה מזה. מאז שהכרנו הפסקתי לחפש כי זו באמת בחורה שהייתי רוצה איתה משהו רציני אז אני מבזב את הזמן שלי? כנראה שכן. להגיד כבר עכשיו (שזה די בהתחלה) ש"זה לא זה"? לא נראה לי שכדאי כרגע. אני חוזר לחיפושים? כנראה שכן..... אני רע? *האובייקטית חשודה בקמצנות.....
 

The Lonely Lion

New member
אם היא שומרת על זכות השתיקה

איך אתה יודע שהיא חכמה?
מה עשיתם בשבוע החולף? אולי גם היא למודת קרבות... זה יכול להיות עסק מעייף... עדיף להתאזר בסבלנות ואולי בהמשך היא תפתח... אל תמהר לחרוץ גורל. אם היא שווה, תשקיע.
 

צנטריול

New member
ככה

יצאנו לפיקניק סושי לילי, לסרט מעפן בסינמטק לפי בקשתה ולבית קפה למודת קרבות? סבבה, אני מקבל את זה. כל בחורה תגיד לך שהיא למודת קרבות ובלה בלה בלה, אין לי בעיה עם זה. גם אין לי בעיה עם המגע הפיזי (להלן "לתת עבודה"
). יבוא לכשיבוא. אבל לודע.....זה הוייב הכללי..... בין ההודעה הראשונה לבין זו היא כבר הספיקה לבטל יציאה שהצעתי. נראה לי שפשוט אתן לזה לדעוך
 

רויטל150

New member
כמה שאלות...

- נפגשתם יותר מפעם אחת? - אתה חושב שהיא מעוניינת להמשיך? -במה אתם שונים?... -למה היא חשודה בקמצנות?
 

צנטריול

New member
אז זהו

שאני לא יודע אם היא מעוניינת להמשיך. וזה החלק הבעייתי ביותר. אם הייתי צריך לנחש הייתי הולך על 'לא משהו רציני' היא טיפוס יותר אלטרנטיבי ולא מיינסטרימי (יש לה סלידה ממיינסטרים) ואני ההיפך: כן שומע גלגלצ, הולך לסרטים הוליוודים, מתלבש נורמלי וכו' אבל כמו שאמרתי. אלך על גישת הדעיכה. חבל חבל אבל כשזה לא זה זה לא זה
 
למעלה