אוף
אז הכרתי מישהי לפני שבוע. חמודה, יפה, חכמה. באמת אחלה בחורה. אממה? קצת קרה וגם יש לנו יותר מדי שתיקות מעיקות. הרבה יותר מדי.... בתכלס זה הגיוני כי אנחנו ממש שונים. בנוסף לזה אני כבר לא יודע איך לקרא אותה, בדייט אחד אני מקבל סימנים והתנהגויות שונים לגמרי זה מזה. מאז שהכרנו הפסקתי לחפש כי זו באמת בחורה שהייתי רוצה איתה משהו רציני אז אני מבזב את הזמן שלי? כנראה שכן. להגיד כבר עכשיו (שזה די בהתחלה) ש"זה לא זה"? לא נראה לי שכדאי כרגע. אני חוזר לחיפושים? כנראה שכן..... אני רע? *האובייקטית חשודה בקמצנות.....
אז הכרתי מישהי לפני שבוע. חמודה, יפה, חכמה. באמת אחלה בחורה. אממה? קצת קרה וגם יש לנו יותר מדי שתיקות מעיקות. הרבה יותר מדי.... בתכלס זה הגיוני כי אנחנו ממש שונים. בנוסף לזה אני כבר לא יודע איך לקרא אותה, בדייט אחד אני מקבל סימנים והתנהגויות שונים לגמרי זה מזה. מאז שהכרנו הפסקתי לחפש כי זו באמת בחורה שהייתי רוצה איתה משהו רציני אז אני מבזב את הזמן שלי? כנראה שכן. להגיד כבר עכשיו (שזה די בהתחלה) ש"זה לא זה"? לא נראה לי שכדאי כרגע. אני חוזר לחיפושים? כנראה שכן..... אני רע? *האובייקטית חשודה בקמצנות.....