אוף

  • פותח הנושא 11AM
  • פורסם בתאריך

11AM

New member
אוף../images/Emo46.gif

הטיפולים האלה פשוט לא הולכים בינתיים לשום מקום. לפני כמה זמן זה נראה כאילו עומדת להיות פריצת דרך כשאשכרה הצלחתי לדבר על דברים שעוברים עליי ושהציקו לי שנים עם הפסיכולוג אבל מאז זה לא עובד. הייתי אמור להצליח להגיע אליו לבד באוטובוסים כבר לפני יותר מחודש וזה כל כך רחוק מלקרות, שלא לדבר על כל דבר אחר שהייתי אמור כבר להשיג מאז. הוא נחמד ואופטימי וגם אמא שלי אופטימית לגביו אבל אני פשוט במצב כל כך מיואש שכבר לא יודע אפילו איך להגיב למחשבות שרצות לי בראש ולא יודע איך הטיפול הזה יעבוד אי פעם, לא יודע אם אני אאפשר לו לקרות כי אני כל כך תקוע במחשבות של מה אני אעשה אם אני לא אהיה בהם כבר. ואני לא מפסיק להרגיש נוראי. זה מטורף, כל בשר בערך שאני אוכל מרגיש לי מקולקל ואחר כך אני בבחילות ובלאגנים בבטן לאיזה 3 שעות אחרי האוכל, ואני לא אוכל נורמלי בכלל וזה גורם לי להרגיש חלש אבל ברגע שאני אוכל מתחילות לי בחילות שוב פעם. אני עסוק רוב היום בלהרגיש רע ולא בלעזור לעצמי לצאת מהמצב הזה ולא יודע אפילו איך לשנות את זה. אוף, מה לעזאזל עושים מפה? נ.ב - אם הג'וקר הזה יכתוב לי שהוא רוצה לברך אותי אני הולך להתפרגע עליו
 

bwp

Member
הי

באיזה טיפול אתה? קוגנטיבי התנהגותי? אתה על כדורים?
 

11AM

New member
יצא לי כבר

לכתוב את זה כמה פעמים. אני בטיפולי היפנוזה אחרי שהקוגנטיבי-התנהגותי נכשל. ולא, אני לא על כדורים בינתיים (חוץ מכדורי הרגעה מידיי פעם).
 

bwp

Member
אז אולי כדאי כן לשקול כדורים

לדעתי אם תיקח כדורים ותחזור לטיפול קוגנטיבי התנהגותי,אולי אצל מטפל אחר זה יצלח.
 

armadilia

New member
בדקת מזוזות???

סתאאאאם...
לא יודעת כמה זמן אתה בהתמודדות... בכל מקרה עם כל הכבוד לאינסטנט טיפולים שפופולרים היום, תן לזמן את הכבוד שלו ועזוב את "הייתי אמור" ו"הייתי צריך" הברדק בבטן נשמע כמו דיכאון שמלווה את החרדות, (סתם אבחנה כמובן קטונתי מלדעת ובכל זאת מנסיון...) מה מרים אותך? מה יכול להעסיק אותך חוץ מעיסוק בחרדות? אם יש משהו אחד לפחות שאתה יכול לצלול אליו ולהינתק מהלופים לכמה שעות... חייב להיות משהו כזה.
 

11AM

New member
אמממ...

אני בהתמודדות מכיתה ח' עד עכשיו (אני בן 22). אבל זה חזר לי רציני לפני קצת פחות משנה. הייתי אמור והייתי צריך זה לפי מה שהמטפל אמר לי, והוא בעצמו מוזר לו ששום דבר לא זז עדיין. זה לא כל כך אינסטנט כי אני בטיפולים האלה יותר מחודשיים והסוג טיפול הקודם שהייתי בו נמשך בערך חצי שנה ולא עבד. לא נראה לי בכל מקרה שזה דכאון כי זה הרגשות פיזיות נוראיות, לא משהו כמו עייפות/אפאתיות או כל סממן אחר של דכאון. זה מאוד מתקשר לי לחרדות דווקא. האמת, שלא הרבה מעסיק אותי. אני הולך למכון כושר בין פעמיים לשלוש בשבוע אבל זה כרוך במאמץ מטורף כל פעם אפילו להגיע לשם. וחוץ מזה לא יוצא לי לעשות כל כך הרבה וכל דבר שלא חשבתי עליו או ניסיתי אותו לא שחרר ממני את המחשבות או החרדות ליותר מידיי זמן.
 

chooselife

New member
11AM...

לא מנסה לבעס אותך, אישית אני לא חושב שלדבר על העבר עוזר יותר מידי עם חרדות,בהשוואה לחשיפות וטכניקות התמודדות קוגניטיביות התנהגותיות. האם שקלת לבחון טיפול כזה?
 

11AM

New member
הייתי כבר

בטיפול כזה. ה-EMDR שעברתי היה גם קוגנטיבי-התנהגותי. ומשכתי את זה חצי שנה. לא עזר. חשיפות בהדרגה גם לא יותר מידיי הועילו עד עכשיו. בעיקר כי מאוד קשה לי להגיע למצב שאני מוכן לנסות ומאוד קל לי ליפול ולא להצליח לעשות את אותו הדבר שוב. הפחד לא מתבטל אצלי אחרי כמה פעמים ומספיק שוויתרתי פעם אחת אז זה עלול לחזור בעוצמתיות. עוד בעייה היא שאני פשוט לא מוצא מטרות שאני רוצה להשיג בעוצמה בינונית. יש דברים יותר קלים יחסית כמו יציאה לבד מהבית ונסיעה באוטובוסים ויש דברים קשים שזה למצוא עבודה ואני לא מצליח למצוא את האמצע כי כל דבר אחר שאני רוצה להשיג ישר משתייך לדברים הקשים. ואני לא עובד על העבר. זה היה פשוט חלק מהטיפול, שהייתי צריך להגיע לנקודה מסויימת. אבל זה לא הפואנטה של כל הטיפול הזה.
 
למעלה