אוף! שיגעו אותי!

אוף! שיגעו אותי! ../images/Emo46.gif

פעם רביעית שמשנים לי את התאריך גיוס! מה הקטע סתם לקבוע תאריכים בלי קשר?
 
אולי כי הפעם יש קשר? אולי עברת

בהצלחה איזשהו מיון.. אל תתעצבני מזה. קחי הכל בקלות. (אמרה הילדה שנלחמת על תאריך הגיוס הספציפי שהיא רוצה).
 
כן אני יודעת שאין מה להתעצבן מזה,

פשוט רק החוסר וודאות הזה משגע אותי...
 
למעלה