אוף! שיגעו אותי! פעם רביעית שמשנים לי את התאריך גיוס! מה הקטע סתם לקבוע תאריכים בלי קשר?
פ פיטרינית New member 27/4/04 #1 אוף! שיגעו אותי! ../images/Emo46.gif פעם רביעית שמשנים לי את התאריך גיוס! מה הקטע סתם לקבוע תאריכים בלי קשר?
אוף! שיגעו אותי! ../images/Emo46.gif פעם רביעית שמשנים לי את התאריך גיוס! מה הקטע סתם לקבוע תאריכים בלי קשר?
ה ה ת ק ו ו ה New member 27/4/04 #2 אולי כי הפעם יש קשר? אולי עברת בהצלחה איזשהו מיון.. אל תתעצבני מזה. קחי הכל בקלות. (אמרה הילדה שנלחמת על תאריך הגיוס הספציפי שהיא רוצה).
אולי כי הפעם יש קשר? אולי עברת בהצלחה איזשהו מיון.. אל תתעצבני מזה. קחי הכל בקלות. (אמרה הילדה שנלחמת על תאריך הגיוס הספציפי שהיא רוצה).
פ פיטרינית New member 27/4/04 #3 כן אני יודעת שאין מה להתעצבן מזה, פשוט רק החוסר וודאות הזה משגע אותי...