אוף! קשה לי ;(
למי שמכיר אותי, אני לא מרבה להתלונן. אני מאושרת עד הגג מהילדה שנולדה לי. אבל קשה לי! היא יונקת כל הלילה, לא פותחת מרווחים בכלל, במשך שעות היא יונקת צד אחד, נרדמת עלי (גרפס לפעמים), מניחה אותה, היא בוכה, יונקת צד שני, וכך הלאה, במשך שעות. בבוקר היא נרדמת. במשך כמה פעמים שאבתי חלב, ובעלי נתן לה. יצא לי די הרבה לגילה: 50 cc היא אכלה את זה וישנה יותר זמן. אמנם זה פותר את הבעיה, אבל לא טוב לתת בקבוק בשלב הזה, אז אני מנסה להימנע. מה גם שהבעל מסרב לתת לה את הבקבוק, מסרב לקום בלילה כי הוא קם ב-6:30 לארגן את הילד הגדול( בן 6) ואחר כך עובד כל היום עד מאוחר בערב. אני מנסה לנוח כמה שיותר ביום, אבל אחה"צ יש את הילד ואי אפשר ממש לנוח. אני מותשת ומיואשת. לא יודעת מה לעשות. להמשיך עם החלב השאוב בלילה? זה נותן לי מנוחה, אבל זה יכול לגרום בלבול פטמות. הייתי אצל יועצת הנקה שאמרה שהיא תופסת טוב ומגיעה לחלב. גם רואים חיתולים רטובים ועליה טובה במשקל. איך היה אצלכם? מתי זה מסתדר?
למי שמכיר אותי, אני לא מרבה להתלונן. אני מאושרת עד הגג מהילדה שנולדה לי. אבל קשה לי! היא יונקת כל הלילה, לא פותחת מרווחים בכלל, במשך שעות היא יונקת צד אחד, נרדמת עלי (גרפס לפעמים), מניחה אותה, היא בוכה, יונקת צד שני, וכך הלאה, במשך שעות. בבוקר היא נרדמת. במשך כמה פעמים שאבתי חלב, ובעלי נתן לה. יצא לי די הרבה לגילה: 50 cc היא אכלה את זה וישנה יותר זמן. אמנם זה פותר את הבעיה, אבל לא טוב לתת בקבוק בשלב הזה, אז אני מנסה להימנע. מה גם שהבעל מסרב לתת לה את הבקבוק, מסרב לקום בלילה כי הוא קם ב-6:30 לארגן את הילד הגדול( בן 6) ואחר כך עובד כל היום עד מאוחר בערב. אני מנסה לנוח כמה שיותר ביום, אבל אחה"צ יש את הילד ואי אפשר ממש לנוח. אני מותשת ומיואשת. לא יודעת מה לעשות. להמשיך עם החלב השאוב בלילה? זה נותן לי מנוחה, אבל זה יכול לגרום בלבול פטמות. הייתי אצל יועצת הנקה שאמרה שהיא תופסת טוב ומגיעה לחלב. גם רואים חיתולים רטובים ועליה טובה במשקל. איך היה אצלכם? מתי זה מסתדר?