אוף,פשוט אוף

אוף,פשוט אוף

מאז ומתמיד התחברתי לבנים הרבה יותר מאשר לבנות(פרט לחברות טובות שלי כמובן). בכל מקרה הכרתי בחור אחד מהבסיס שלי ומהרגע הראשון התחברנו בצורה מטורפת-אנחנו מדברים בחופשיות,צוחקים בלי הפסקה,אנחנו אפילו לא צריכים לדבר..החלפת מבטים מספיקה כדי שנבין מה אנחנו רוצים..באמת,בחיים לא היה לי חיבור חזק כזה עם אף אחד..סוף סוף מישהו מקבל את ההומור השחור שלי בצחוק ואת כל השיגעונות שלי. הבעיה היא שאני לא נמשכת אליו מבחינה אחרת ובאמת שאני אוכלת את עצמי בגלל זה. לפני כמה ימים ישבנו באחת ההפסקות והוא התוודה שיש לו רגשות מאוד חזקים אלייי,שהוא מטורף עליי לגמרי..אני בתגובה שתקתי ואז אמרתי לו שניקח את זה באיזי. קבענו להיפגש בקולנוע ובאמת שהיה מצחיק והיה כיף והיה הכל אבל כל הזמן היה באוויר את מה שהוא אמר ואני שחושבת כל שנייה למה הוא מצפה. בסוף,הלכנו לכיוון הרכבים והוא נישק אותי.ואוף,לא הייתה כימיה ולא התרגשתי ופשוט לא. אחרי זה כשהגעתי הביתה הרגשתי שהולכתי אותו שולל ואני מרגישה ממש רע עם זה כי אני באמת מתה עליו,פשוט לא בצורה הזאת. עכשיו,אני לא חיה בלה לה לנד ואני מבינה שאם אני אגיד לו שאין סיכוי לקשר רומנטי הוא פשוט יתפוס מרחק ואני אאבד אותו. ואולי אני קצת נאיבית בשאלה הבאה-האם יש עוד סיכוי שיקרה משהו ואני כן ארצה אותו כבן זוג?האם יש טעם לתת לזה עוד צ'אנס? אני פשוט על הפנים,אני כל כך אוהבת אותו כבן אדם אבל פשוט לא מצליחה לראות אותו כחבר.
 

The Lonely Lion

New member
תלוי...

מכיר אחת שהיתה בדייט פושר, ללא התלהבות. נתנה צ'אנס נוסף ואז נפלה חזק... לפעמים גם לאחר שבועיים זה לא זה... מכיוון שאת מכירה אותו כבר כמה זמן, הייתי מוותר. you're just not that into him...
 

professional CG

New member
חחח

thats shit אין מה לעשות אני אומר תתרחקי ממנו או תתני לו. או שהוא ימשיך להצחיק אותך עד לחבר הבא.
 

yuli c

New member
אני אומרת...

מצד אחד סיכוי תמיד יש, מצד שני אני גם לא מאמינה גדולה בלהביא את עצמך "בכוח" למקום שאת לא... דבר שני עזבי את לה לה לנד
, איך שלא מסתכלים על זה אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה לאורך זמן... ובמילים אחרות, בסופו של יום אם הוא רוצה x (משמע קשר רומנטי) ואת רוצה y (משמע ידידות) אין מנוס מלדבר על זה ולתאם ציפיות. כי ידידות בריאה ותומכת כמו שאת רוצה יכולה להתקיים אך ורק כששני הצדדנים מסונכרנים בינהם לגבי הרגשות והציפיות שלהם מהקשר. זו דעתי הצנועה :)
 
את צריכה להגיד לו את זה

כי את לא יכולה להיות אגואיסטית ולשמור את הדברים לעצמך כדי שישאר קרוב. מבינה? לא היית רוצה שאדם אגואיסט אחר לא יגיד לך שהוא לא מעוניין בך כי הנוכחות שלך נעימה לו נכון? זו פשוט התעללות נטו. אז תעשי טובה, תגידי לו, כי מגיע לו לדעת. תמצאי לך אנשים אחרים שיהיה לך נעים להיות בקרבתם, או שתוסיפי שאת מעוניינת להמשיך להיות בקרבתו, אבל שקיפות זו מילת המפתח. אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. תזכרי את זה, תחשבי על זה והכי חשוב, תיישמי את זה.
 
אני הייתי מתרחק. כלומר מתנתק ממך טוטאלית

ברור שיש לו רגשות כלפיך ומה את עושה? יוצאת איתו למשהו שהוא לגמרי דייט? לא יודע אם הגדרת את זה מראש מה היתה מטרת המפגש, אך לצערי שמת בליבו איזו שהיא מחשבה שאולי את באמת מעונינת בו. עדיף להגיד לו את זה עכשיו מאשר שהמציאות תתפוצץ לו בפנים בעתיד וזה יכאב. כבר עכשיו כשתגידי לו זה יכאב. מן הסתם את מודעת היטב לרגשותיו ועדין זה לא הפריע לך להיות איתו ולצאת איתו ולהתנשק איתו. אז מה לדעתך הוא יחשוב כאשר תגידי לו שמהתחלה ידעת שזה ממש לא זה? שאין שם משיכה? אגב המשיכה יכולה לבוא עם הזמן, כי למיטב הבנתי אין שם בחוץ מליון גברים באמת טובים ושווים כפי שנדמה לך. אז עד שמצאת אחד כזה סוף סוף, מה שאחרות יכולות אולי רק לחלום עליו בלילות, את כבר מוותרת עליו. הרי לא שכבת איתו, אז משיכה או לא משיכה אי אפשר לבדוק ככה על עיוור. בכל מקרה אני בעד להיות ישיר ולשים קלפים על השולחן ולאפשר לו להחליט מה לעשות. אם הוא חכם, ברור שהוא יתנתק ממך כמה שיותר מהר כדי לשכוח ממך ולמצוא את נערת חלומותיו שתקבל אותו כפי שהוא וגם תהיה משיכה כי יש לזה משמעות וחשיבות. אז עזבי, תני אותו לאחרות. הן תאמרנה לך תודה בסוף
 

DC400

New member
../images/Emo45.gif אתה צודק לגמרי

היא כותבת כמו מסכנה שלמעשה הבחור הוא זה שאוכל אותה כאן . היא כמו הבחורות האלה שאוהבות לשחק ברגש של עצמן על חשבון בחור תמים. ולך כותבת שרשור, תתרחקי ממנו ומהר כי את תישארי איתו בקשר בגלל שהוא טוב אלייך לא בגלל שהוא מתאים לך אישית ,הרי בסופו של דבר תעיפי אותו או שתבגדי בו ,חבל על הזמן שלך.
 
אי אפשר בדיוק להסביר

אני באמת לא חושבת שזה עניין של מראה חיצוני כי כבר נמשכתי לפחות אטרקטיביים ממנו. לדעתי פשוט אין את הקליק של ההתאמה המינית,חוסר בסקס-אפיליות,השאלה אולי אפשר לעבוד על זה.
 

קתרזיס

New member
אצל חברה שלי זה היה ככה

והיום הם נשואים. גם אצלי בעלי רצה ואני לא הייתי מעוניינת במשך יותר מחודש. אי אפשר לדעת.
 

DC400

New member
כן אבל בני כמה אתם הייתם ובת כמה היא?

היא בגיל מאוד לא יציב כמו שהיא ידלק ככה היא גם תיכבה
 

DC400

New member
כן ...ממשפטים כאלה חששתי

שאת כאילו מודעת למה שאת מחליטה.. שיהיה לך בהצלחה איתו
 
שלום

אני מאמין, שאהבה חשובה בהרבה ממשיכה, והיא בעצם העקר בקשר. אם את אוהבת אותו ואת אופיו, כדאי שתהיי אתו בקשר. התאימי את סוג הקשר אתו לסוג אהבתך אליו. אל תמהרי למגע, צרי את המגע בעקר כדרך לבטוי אהבה. השקיעי בו בהטבה רגשית כנה במלים ובמעשים. אם התאמתם רגשית, לאט תתקרבו ותפתחו קשר טוב.
 

JTrulez

New member
משיכה מתפתחת עם הזמן ועם הרגש

אם הוא בדיוק מה שחיפשת ורק זה לא מסתדר, תני לזה צ'אנס ואולי זה יגיע בהמשך..
 

Nightmare18

New member
אי אפשר אף פעם לדעת מה יקרה...

את יכולה לתת לזה צ'אנס - יכול להיות שתתאהבי ויכול להיות שלא. אי אפשר לדעת. אני במקומך לוקחת פסק זמן להתאוורר קצת ולחשוב... ובאה עם ראש נקי לנסות להיות יחד... אני אישית לא מאמינה בידידות בין גבר לאישה ... ואם את כל כך מעריכה אותו אז זה יכול להפתח לאהבה ענקית... אבל זה משהו שלוקח זמן... אם יש לך את הסבלנות ואת הרצון להשקיע אז לכי על זה...
 

Fire Of Heaven

New member
דברי איתו

אל תתני לו לחיות באשליות. את יכולה לנסות עוד מספר פגישות, כיוון שלפעמים דברים קורים מאוחר יותר והרגש מתפתח.
 
למעלה