הי... לא נמאס לנו בכלל. להפך, עבדנו
קשה כדי להשיג ערב חופשי! יותר דחוף ללמוד לחיות עם עצמך. אין לזה תחליף. כי אפ´חד לא הופך להיות רווק - אנחנו נולדים רווקים. בכולופן, "להיות זוהרת", לחכות שמישהו יבחין בזה ואז "לתת" לו להכיר אותך - נשמעת לי מדיניות גרועה שבגרועות. אם כבר, מוטב לקחת את עצמך למקומות שטוב לך להיות בהם, להנות ממה שיש להם להציע, ולעשות לך חברים (וחברות) מכלל האנשים שנמצאים שם ממילא. לפחות ככה תיתקלי באנשים שאוהבים לעשות דברים שנעימים לך, לא?
קשה כדי להשיג ערב חופשי! יותר דחוף ללמוד לחיות עם עצמך. אין לזה תחליף. כי אפ´חד לא הופך להיות רווק - אנחנו נולדים רווקים. בכולופן, "להיות זוהרת", לחכות שמישהו יבחין בזה ואז "לתת" לו להכיר אותך - נשמעת לי מדיניות גרועה שבגרועות. אם כבר, מוטב לקחת את עצמך למקומות שטוב לך להיות בהם, להנות ממה שיש להם להציע, ולעשות לך חברים (וחברות) מכלל האנשים שנמצאים שם ממילא. לפחות ככה תיתקלי באנשים שאוהבים לעשות דברים שנעימים לך, לא?