אוף נמאס...../images/Emo186.gif
לכל אלה שבלי בני זוג - נמאס גם לכם להיות בתוך השמיכה לבד, לא לשמוע שמישהו אוהב אתכם (אני מדברת על בן/בת זוג), לא לקבל חיבוק ארוך מלא משמעות ולא לעשן את הסיגריה של אחרי...? אני לא מזמן הפכתי להיות "רווקה" ואני שוב צריכה להתחיל מהתחלה, לתת למישהו להכיר אותי, להיפתח, להיות נחמדה במיוחד, להיראות תמיד במיטבי גם כשלא ממש בא לי (כי אולי הנסיך נמצא בדיוק עכשיו לידי), להיות זוהרת ואז אולי זה יגיע שוב? אני עייפה, עייפה מלהסתכל על ה"פוטנציאלים". אין לי כח לזה יותר - אבל גם אין לי כח לשבת בשמיכה לבד. מה דעתכם/דעתכן? אני היחידה?
לכל אלה שבלי בני זוג - נמאס גם לכם להיות בתוך השמיכה לבד, לא לשמוע שמישהו אוהב אתכם (אני מדברת על בן/בת זוג), לא לקבל חיבוק ארוך מלא משמעות ולא לעשן את הסיגריה של אחרי...? אני לא מזמן הפכתי להיות "רווקה" ואני שוב צריכה להתחיל מהתחלה, לתת למישהו להכיר אותי, להיפתח, להיות נחמדה במיוחד, להיראות תמיד במיטבי גם כשלא ממש בא לי (כי אולי הנסיך נמצא בדיוק עכשיו לידי), להיות זוהרת ואז אולי זה יגיע שוב? אני עייפה, עייפה מלהסתכל על ה"פוטנציאלים". אין לי כח לזה יותר - אבל גם אין לי כח לשבת בשמיכה לבד. מה דעתכם/דעתכן? אני היחידה?