אוף נו!!!!!!!!!

pain is MY love

New member
אוף נו!!!!!!!!!

מה יש לכם?!?!?!?!!? כבר איזה חודש נראה לי לא הייתה פה הודעה חדשה!!!! אז קצת חורף וקר זאת סיבה להירדם?! מה אתם דובים?!?!
 

Cobe Anan

New member
אנחנו?

לא דובים ולא יער.. לי דווקא יש תירוץ טוב- לימודים+חיפוש דירה+ביורוקרטיה מטורפת רק בשביל להתקבל לעבודה טובה.. וכל זה באילת, כך שאין לי רגע להרגיש בבית וכדי לא לעצבן את גיברת מינהלת זה פורומה, הנה שאלה פורומית: מה אתם עושים כשהפרטיות שלכם נפגעת? לא בקטע רע- להיפך- אתם מתארחים אצל החברים הכי טובים, אבל... זה לא הבית שלכם, אין לכם פינה משלכם, אז אם אתם רוצים קצת פרטיות... מה אתם עושים? מוותרים? הולכים לאנשהו? מרגישים בנוח עם עוד 4 אנשים בצד השני של הדלת? אני? אני לוקח דירה.. אני חולה על רייבן ולאון, ואני לא מתכוון להפסיק לשרוץ אצלם, אבל אני רוצה חדר משלי שאפשר לבלגן, לסדר, להפוך, וסתם לחשל שם את דקלה בלילות, ולהרגיל אותה לישון בלי שמיכה..
 

dod_basim

New member
א-דלוף

אני לא חושב שהיא דיברה אליך אתה מכתובים המובלים כאן ולשאלה על פרטיות? אם זה עם חברים הכי טובים אז אני מתרגל מהר למצב אבל לאורך זמן זה מעיק
 
לא רוצה לפתוח הודעה חדשה.....

רק להגיד שזה נגמר, ועצוב לי
 
../images/Emo24.gif

כל סוף הוא התחלה של משו אחר..
יהיה בסדר תמשיכי לחייך ותקווי רק לטוב
 

Cobe Anan

New member
דווקא מגיע לך שירשור חדש..

אנחנו פה איתך. אני לא יכול להגיד לך לא להיות עצובה, זה בערך כמו להגיד לך להתחיל להבין סינית.. אבל אני יכול להגיד לך שאת יכולה לנוח בביטחון שאפילו זה עובר בסוף, ההרגשה הרעה הזאת לא תעיק עלייך כל כך הרבה זמן כמו שנראה לך, ואת תהיי בסדר.. מבטיח לך. אני פשוט לא רוצה ליצור לעצמי דימוי של אחד שחוזר וחופר, אבל לכי אחורה לכל שירשורי ה`נפרדנו`, ותראי מה אני אומר תמיד: עכשיו זה כואב, מחרתיים איזה בחור יזרוק לך `היי..`, ותשכחי מהכל.. באמת. רק בינתיים תהיי חזקה, אוקיי? ובכל מקרה- אנחנו פה, בפורום ובמסרים.
 

מיטללל

New member
באמת מגיע..

אני לא רוצה "להפיל" עליך שאלות... אבל תרגישי חופשי, אם בא לך, לשפוך מה היה ומה את מרגישה.. אני יודעת שכרגע זה לא עוזר אבל מניסיון- כל כאב בסוף עובר. וכל דמעה בסוף מתייבשת. ובינתיים אם בא לך לדבר, כאשר בא לך לדבר, תרגישי חופשי.
 
למעלה