אוף, המון רוע ...

אוף, המון רוע ...

מתגלה בתוכי ועדישות... נכנסתי עכשיו לצ`אט וצעקתי , התפרקתי, כמעט קיללתי שם, ואלה סתם אנשים רגילים שאותם אני בכלל לא מכירה...וזאת אני- שדעות של כל אחד היו חשובות לי כל כך, שלכל ניסיתי לנהוג בנימוס... כל כך מכעיסים בנורמליות שלהם, שתמימות, באושר. ולי כל כך רע.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
ומה היית רוצה?

אולי באמת את מרגישה שעד שהם לא יכאבו גם, אין סיכוי שיבינו ויהיו איתך?
 
למעלה