אינה חולמת עוד
New member
אוף, המון רוע ...
מתגלה בתוכי ועדישות... נכנסתי עכשיו לצ`אט וצעקתי , התפרקתי, כמעט קיללתי שם, ואלה סתם אנשים רגילים שאותם אני בכלל לא מכירה...וזאת אני- שדעות של כל אחד היו חשובות לי כל כך, שלכל ניסיתי לנהוג בנימוס... כל כך מכעיסים בנורמליות שלהם, שתמימות, באושר. ולי כל כך רע.
מתגלה בתוכי ועדישות... נכנסתי עכשיו לצ`אט וצעקתי , התפרקתי, כמעט קיללתי שם, ואלה סתם אנשים רגילים שאותם אני בכלל לא מכירה...וזאת אני- שדעות של כל אחד היו חשובות לי כל כך, שלכל ניסיתי לנהוג בנימוס... כל כך מכעיסים בנורמליות שלהם, שתמימות, באושר. ולי כל כך רע.