שאלתך בסוף הפוסט, היא התשובה,
אולי אם לא תקחי אחריות ו"תרדפי" שיעשה, היה עושה.
אבל אם את אחראית אז הוא יכול לשחרר.
ועוד כמה תשובות-- מעבר לאלה שענו לך,
1)הלימודים איפה שהוא היום לא מעניננים אותו,אז לא משקיע,
בדברים שהוא אוהב ומעניננים אותו הוא ישקיע.
2)כרגע, אחרי שהתקבל למופת, לשם רצה והיה מאותגר,
יש נפילת מתח בלימודים הרגילים, אגב, זו התקופה שלקראת
פורים פסח יש רפיון בד"כ אצל התלמידים, וחוזרים רעננים אחרי פסח.
בכיתות ו' לא מענין להם יותר--כי כבר רשומים.אז הבן שלך בסטטיסטיקה.
3)למה לסמוך עליו, כי החליט וקיבל על עצמו, זה שהוא שונה ממך,
כי את פרפקציוניסטית והוא לא--לא אומר שלא ניתן לסמוך עליו.
תצטרכי להכיל ולהבין שהילד שלך אינו הכפיל שלך--אלא ישות עצמאית,
תשדרי לו חיוניות וחיוביות וזה יקרה.
הילדים שלנו אינם ההעתקים שלנו--ואולי טוב שכך.
אולי אם לא תקחי אחריות ו"תרדפי" שיעשה, היה עושה.
אבל אם את אחראית אז הוא יכול לשחרר.
ועוד כמה תשובות-- מעבר לאלה שענו לך,
1)הלימודים איפה שהוא היום לא מעניננים אותו,אז לא משקיע,
בדברים שהוא אוהב ומעניננים אותו הוא ישקיע.
2)כרגע, אחרי שהתקבל למופת, לשם רצה והיה מאותגר,
יש נפילת מתח בלימודים הרגילים, אגב, זו התקופה שלקראת
פורים פסח יש רפיון בד"כ אצל התלמידים, וחוזרים רעננים אחרי פסח.
בכיתות ו' לא מענין להם יותר--כי כבר רשומים.אז הבן שלך בסטטיסטיקה.
3)למה לסמוך עליו, כי החליט וקיבל על עצמו, זה שהוא שונה ממך,
כי את פרפקציוניסטית והוא לא--לא אומר שלא ניתן לסמוך עליו.
תצטרכי להכיל ולהבין שהילד שלך אינו הכפיל שלך--אלא ישות עצמאית,
תשדרי לו חיוניות וחיוביות וזה יקרה.
הילדים שלנו אינם ההעתקים שלנו--ואולי טוב שכך.