אוף - אני צריכה ללכת היום למדידה

mikadany

New member
אוף - אני צריכה ללכת היום למדידה

בכפר סבא בערב. אני מתניידת בתחבורה ציבורית, אני צריכה להגיע מת"א לכ"ס ב - 21:00 ואח"כ בלילה לחזור לבת ים. ואני מתה מפחד שיפלו כאן טילים (בכל זאת, פיקוד העורף קרא לאזרחים להיות ערניים גם בת"א), ומצד שני, מתה מסקרנות לגבי איך השמלה נראית. מה גם, שהחתונה מתקרבת, וצריך עוד להחליט סופית על הקישוטים לשמלה ולוודא שהכל בסדר (ולהשאיר לי מרווח בטחון למצוא שמלה אחרת אם חו"ח משהו נדפק...) אין לי מושג אם ללכת או לא.
 

ליתלת

New member
אני הייתי הולכת

ביטלתי את המדידה שלי היום בחיפה רק אחרי המטח השלישי, ובצער רב... אבל לכי לפי האינטואיציה. שיהיה בהצלחה בכל מקרה.
 

J T 28

New member
תלכי אל תפספסי, לא נראה לי שכל כך

מהר הם ישלחו טילים בזמן הקרוב לתל אביב....
 

איריסג

New member
J T - יש לך מודיעין אצל נסראללה?

כי אם לא - מאיפה בדיוק הקביעות הנחרצות האלה?????????? אני לא אומרת שמחר יפלו טילים על תל אביב, אבל העובדה שכמה מאיתנו עובדות בכלי תקשורת כזה או אחר - לא עושות אותנו מומחיות לביטחון המדינה (ואגב - לפני שאת קופצת עלי - גם אני עובדת בכלי תקשורת ארצי, ועדיין - לא ראית אותי מפזרת הצהרות כאילו אני מח"ט אירופה) - ואני לא הייתי מעזה להגיד למישהיא בכזו נחרצות לצאת מהבית באוטובוסים ולהסתובב על חצי גוש דן, כשפיקוד העורף אמרו משהו שהוא די מהופך... ולא שאני חושבת שדברי פיקוד העורף הם דברי אלוהים חיים - אבל לצמצם סיכונים זה לא דבר רע כל כך. ולך יקירתי, שצריכה ללכת למדידה היום - אני יכולה להציע אולי דרך ביניים, שנכון שהיא יקרה יותר, אבל היא גם ישירה יותר ומצמצמת את הזמן שאת מסתובבת ברחובות: פשוט תקחי מונית, הלוך ושוב. נכון שזה נורא יקר, אבל אם באמת חשוב לך להיות במדידה - זו עשוייה להיות דרך שתעניק לך קצת יותר שקט נפשי בהלוך ובחזור.
 

J T 28

New member
הלוואי והיה לי מודיעין אצל נסראללה

הייתי כבר שולחת חוליית חיסול......
ואני לא אמרתי שאני מומחית לבטחון המדינה, רק נראה לי שאם היה להם טיל שמגיע לתל אביב הוא היה כבר נוחת בתל אביב, ואני אומרת את זה על סמך שהם אמרו שיש להם טיל שמגיע לחיפה ובאמת למחרת נחת טיל בחיפה והיום עוד כמה...ולסיכום אני אופטימית שאכן לא יפלו שוב טילים בתל אביב!!
 
למעלה