אוף אני לא מפסיקה לבכות

פלוכלוך

New member
אוף אני לא מפסיקה לבכות

שבוע 18 עם בן ובת מקסימים כבר בסקירה גילו אצלה הרחבה קלה של אגני הכלייה הינו אצל יועץ גנטי שממש התנגד לדיקור טוב אז חוץ מזה הכל היה איתה בסדר במקביל אני החלטתי לעבור למעקב קצת יותר רציני וקבעתי תור אצל ד"ר וייס שעובד עם פרופ' משיח . בקיצור אתמול הינו אצלו וחשכו עיני מסתבר שהמקסימה שלי פתחה פער משמעותי בדילה היא בפיגור של שבועיים ממנו בהערכת משקל הוא 215 גר והיא 160 וחוץ מזה ההרחבה בכליות גדלה מאוד וגם כל מדדי העצמוות שלה היו גבוליים ביותר גם וייס וגם משיח ממליצים חד משמעית על דיקור אוף אני מתה מפחד אני מרגישה כאילו העולם נפל עלי גם אני כל כך מפחדת מהבדיקה מפחדת ששניהם יפלו וגם מהתוצאה אני כל כך אוהבת אותם את שניהם אני כל כך לא מוכנה לוותר עליהם בשום אופן אני מנסה להתצנחם שאולי זה סתם פער שהייא תוכל להדביק שאולי היא כן בסדר למרות הממצאים אבל רע לי בנשמה ועוד משהוא וייס מאוד המליץ לי על דיקור בתל השומר הוא אומר שהמדקרים שם מעולים ושממש חבל על הכסף לא שאכפת לי הכסף אני מוכנה לשלם מיליונים בשביל שהכל יהיה בסדר אבל הוא ממש ממליץ על תל השומר(למרות שהוא או משיח יכולים לעשות לי את זה פרטי) מה אתן אומרות?
 
נשמע קשה

אני מציעה, עד כמה שזה קשה, להתייחס לזה בענייניות וכמובן לעשות את הדיקור. זה מאד מפחיד אבל צריך לעשות את זה וזהו. תתייחסי לזה כמו אל חובה, בכלל בלי להשקיע בזה מחשבה. הסיכון בבדיקה מפחיד אבל גם הסיכון בילד פגוע. היה לי מקרה דומה (ושונה) בהריון עם בתי הבכורה, כשתוצאת החלבון העוברי שלה היתה 1:2 (כן, לשתיים) והייתי חייבת לעשות מי שפיר למרות שלא תכננתי. קשה לתאר את המתח שהיה שם, אבל הכל יצא בסדר (טפו טפו) והיא היום בת 3 ומההמת (כמובן) מכל הבחינות. בקיצור, לעשות, להיות עניינית ונחזיק אצבעות. מדעי החיים (לשעבר קט קט)
 

sson

New member
הדיקור לא כל נורא בכלל

גם לי יש תאומים והיתי חיבת לעשות דיקור בעקבות נשאות ל-X שביר ודי חששתי ובסופו של דבר זה בכלל לא היה נורא, הרבה יותר מלחיץ מאשר כואב, הדיקור אפילו כאב פחות מבדיקת דם (ועשו לי דיקור לכל עובר). הרבה בנות עוברות דיקור מי שפיר, ואני באופן אישי לא שמעתי על דיקור שהסתיים בהפלה.
 
קבלי ../images/Emo24.gif אני הייתי במצב דומה

אצלנו הכל היה 100% עם שני העוברים עד החלבון העוברי שהתוצאה יצאה לא טובה. עשינו ייעוץ גנטי, ומכיוון שכל הבדיקות האחרות היו 100% הוחלט להתעלם ולא לעשות מי שפיר. ואז בסקירה המאוחרת התגלה שאחד העוברים סובל מעיכוב גדילה ברחם, ואז התחיל סרט אימה. מה לא אמרו לי שיכול להיות לו... והרופאים האלה, מצד אחד אומרים לך ש-99.9% שהעובר תקין, ומצד שני מפחידים אותך שיש לו השם ישמור מה ולוחצים עלייך לעשות מי שפיר. גם אני הרגשתי שלא מעניין אותי כלום - אני מאמינה בעובר הקטן הזה ששורד למרות הכל ויודעת שהכל בסדר איתו. הרבה יותר הפחיד אותי שמשהו יקרה לו בשל המצוקה שהוא שרוי בה ברחם, מאשר שחלילה יתגלה שהוא פגוע. בסוף נאלצתי לעשות מי שפיר והיה תקין לחלוטין, ותודה לאל היום הם בני שבעה חודשים, בריאים ומתוקים. אגב, גם אני עשיתי את הדיקור בתה"ש ע"י ד"ר פלדמן שהוא מקצוען אמיתי, וזו חוויה לא טראומטית כלל. כמובן שרק את יכולה להחליט מה לעשות, אבל לדעתי יש יתרון בלעשות את הדיקור. הסיכויים לאבד את ההריון (חלילה!!) כתוצאה מהדיקור לא גבוהים (כמובן שהם קיימים, ואף אחד לא יכול להבטיח שזה לא יקרה), ולאחר שתעברי אותו בשלום, בע"ה, תרד לך אבן מהלב. מה שלא יהיה - שיהיה
ושיהיו לך רק בשורות טובות! עתליה
 

mbar30

New member
מבינה לליבך - אצלי היתה שקיפות לא

טובה לאחד העוברים וקיבלתי כמה חחות דעת עוקבות שעלי לעבור דיקור. לא ישנתי לילות וימים, אבל ההגיון אומר שכשיש ספק- אין ספק ויש לבצע את הדיקור. לילה לפני הדיקור הלכתי למקובל "הרנטגן" בכדי לקבל את ברכתו, הרגשתי שעלי לעבור את הבדיקה הזו למען ילדיי כי החיים עם ילד "בעייתי" הם לא קלים אבל מאוד לא הוגנים כלפי אחים בריאים שכבר קיימים. בבדיקה פחדתי, אבל מסתבר שהשד לא כ"כ נורא. דקירה, שאיבה, החדרת נוזל צבע כדי לסמן את השק והוצאת המחט. עצה ידידותית - לא חייב להסתכל, אפשר ללחוץ לבעל את היד לחשוב מחשבות אחרות. לאורך כל הבדיקה הייתי שקטה וזימזמתי שיר לעצמי - כמן מנטרה. הכל יהיה בסדר.... מחשבות חיוביות מצילות הרבה. אני מקווה שההחלטה שתיקחי תהיה טובה לך ולעוברים אם נוח לך עם פרופ' משיח תעשי את הדיקור אצלו - תעשי עם מי שנוח לך כך שאם תרצי לקלל תוכלי. בהצלחה מלי ותעדכני אותנו והכי חשוב להשתדל לא לפחד. אני עברתי את זה ועוד רבות אחרות יש סיכון אבל עם המכשור של היום והמקצועיות של הרופא תסמכי על הכל.
 
../images/Emo24.gif

מבינה את הלחץ שלך. דיקור מי שפיר בתאומים בשבוע כזה הוא קל יותר לביצוע משבוע מאוחר יותר כי העוברים עדיין קטנים וקל למצוא מקום טוב לדיקור. אני עשיתי בתל השומר. את יכולה לחפש את הסיפור שכתבתי אחרי הבדיקה, אבל אל תשכחי שאני עשיתי בעבוע 32 שהוא קשה יותר לדיקור. שולחת לך גם מסר
 
ממש לא קל

אבל לא סוף העולם. אני הייתי הולכת על דיקור פרטי. בתל השומר יש מדקרים טובים, אבל את לא יודעת על מי תפלי ביום שקבעו לך. קחי את המדקר הטוב שיותר שאת יכולה ותשמרי היטב היטב אחרי זה. אני שכבתי 3 ימים למרות שהרופא אמר שאין צורך. חשבתי שבמקרה כזה כדאי להיות יותר זהירה ממה שצריך. שיהיה בהצלחה! מקווה שתוצאת הבדיקות תהיה תקינה לחלוטין!!
 
אני מאד מבינה אותך

גם אנחנו גילינו בערך בשבוע 13 ששנינו נשאים של גן לחרשות. אמנם מלכתחילה לא היתה לנו התלבטות האם לעשות דיקור, כי היה ברור שנעשה, אבל כשמצטרף ללחץ גם סיכוי של 1:4 לחרשות, כל המצב היה מאד מלחיץ. גם אני בכיתי ימים ושבועות עד לדיקור, רציתי כבר לגמור עם זה ולקבל את התשובות. עשינו את הדיקור באופן פרטי, לא היה נורא בכלל, שכבתי 3 ימים והכל עבר בשלום. דווקא הלחץ הגדול היה עד לקבלת התשובות. כמובן שהכל בסדר והתאומות המקסימות שלנו כבר כמעט בנות חודשיים. בקיצור שיהיה לכם הרבה כוח, תחשבי חיובי ושהכל יעבור בשלום.
 

פלוכלוך

New member
אני ממש מודה לכן על כל התגובות אבל

אני פשוט בוכה מבפנים אני כל הזמן מתנדנדת בין ההבנה שחיבים מי שפיר ושלחיות עם ילד פגוע זה אסון לבין התחושה שהכל בסדר עם הילדים שלי ואני סתם מהמרת על החיים שלהם עם הסיכון בדיקור אני יודעת שמאות נשים עוברות את זה כל יום אבל לי יש תחושה ממש רעה בקשר לזה וכאילו בשביל לחזק את התחושה התקשרתי היום למזכירות המכללה שבה אני לומדת המזכירה שם היתה בהריון תאומים קצת יותר מתקדם משלי והיום נודע לי שבגלל הדיקור היא קיבלה זיהום ואיבדה את ההריון ובעצם הילדים היו בסדר אוף אני באמת לא יודעת מה לעשות נקבע לנו תור ליום שני הבא אבל אני משנה את דעתי כל 30 שניות אי לא מסוגלת לחיות עם המחשבה שאני עלולה לאבד אותם
 
אני חושבת שבנתונים הללו דיקור הוא

ממש הכרחי. בתל השומר יש מדקרים מעולים ולמיטב הבנתי, הסיכוי שמשהו אינו תקין גבוה מהסיכון בדיקור. בהחלט לא קל לקבל החלטה על דיקור, אבל במצב דומה אני החלטתי שלמעשה, ההחלטה כבר הוכתבה מבחוץ ולכן אני מתמקדת בלעבור את הדיקור ובלקבל תוצאות טובות. שיהיה בהצלחה
 

פלוכלוך

New member
בנות יש לי שאלה דחופה

מה עדיף ד"ר פלדמן דרך תל השומר זה לא יעלה לנו למעט הפיש או פרטי אצל ליפיץ שבטח יעלה טונה כסף??? עד כמה יש חשיבות למדקר? ועד כמה גדול ההבדל ביניהם?
 

פלוכלוך

New member
../images/Emo208.gif

מצטערת אבל זה ממש ממש דחוף לי אם מישהיא יודעת גם מה הטלפון של ליפיץ
 
לא מכירה את ליפיץ

אבל פלדמן עושה המון דיקורים ויש לו ניסיון גם כך הפיש לתאומים מגיע לכמעט 3500 ש"ח אין החזר ואין נעליים.... חשוב מאוד לנוח אחרי הבדיקה ולשתות אני לא יצאתי מהמיטה 3 ימים, במשך השבוע שאחרי הבדיקה השתדלתי לא להתאמץ בכלל. אח"כ הלכתי לרופא שלי כדי לראות אותם ולהרגע
 
לדעתי בלי היסוס ד"ר פלדמן

מנוסה מאוד, מדקר לא מעט תאומים ובעל מוניטין משובח. זה לא שליפיץ לא עומד בסטנדרט הזה, אבל מן ההבט הכלכלי והמקצועי, אין שום סיבה ללכת במקרה הזה לפרטי.
 
למעלה