אוףףףףףף

אילה מתוקה שלי

יש לי חבר. סגול. עם חרוזים ובטריות ;-) הוא תמיד שמח לשחק איתי. צ`מעי לי - לא צריך טובות מאף אחד. טוב. מידי פעם. בשביל הגיוון :) פסיליקון
 

אילה.

New member
יה, סגול?

ושלי ורוד. רוצה שנקבע ל-play date? אולי הם ילמדו משהו חדש? אילה תמיד פתוחה לחידושים
 

החנון

New member
יש לנו פה רעיון לסטארט-אפ מטורף!

אילה, אני חושב שעלית על משהו. מכירים את הדרך החדשה להחליף ``כרטיסי ביקור``? שני הנפגשים מכוונים את הפאלמים שלהם זה אל זה, ומסנכרנים את כרטיסי הביקור. ונא לא לזלזל; הדבר חוסך הושטת יד לכיס, שליפה של כרטיס פיזי, ומסירתו לפרטנר! חסכון השקול להמצאת הגלגל! הדבר מתאפשר ע``י מימשק אינפרא-אדום שמותקן בכל פאלם, ולאחרונה נוסף מימשק יעיל יותר בשם bluetooth (השן הכחולה), שמאפשר לא רק לפאלמים להחליף מידע, אלא כמעט לכל סוג מכשיר נייד (סלולריים, מחשבים, מדפסות, טוסטרים, ועוד ועוד). אז למה שלא נוסיף מימשק שכזה גם לויברטורים? שן כחולה שכזו, כחולה תרתי משמע, שתאפשר לויברטורים ללמד זה את זה טריקים חדשים. אפשר יהיה לפתח ``ויברטור לומד``, שישכלל את התנהגותו ע``י למידת תגובות בעלתו (הבעלית שלו) והפידבקים שלה, כך שעם הזמן הוא יכיר טוב יותר את הנקודות הרגישות שלה וכו`. ולכשהיא תשדרג את ויברטורה, לא יהיה צריך לבזבז מחדש שנים כדי שהלה יחכים, אלא פשוט לקרב את שני המכשירים (הישן והחדש) זה אל זה, והחדש כבר ישאב את כל המידע. ניתן יהיה גם להציג את המידע באופן טקסטואלי, במקום שהויברטור עצמו ישתמש בו. למשל, גבר שנכנס עם אישה בפעם הראשונה למיטה, יסנכרן את הפאלם שלו עם הויברטור שלה לפני זה, ויוכל ללמוד את כל הנקודות הרגישות שלה וכו`, כך שכבר בפעם הראשונה הוא יוכל לענג אותה כאילו כבר שנים הוא מכיר אותה. אם גם לגברים יהיה דבר מקביל, ניתן יהיה ללכת ברחוב, וכשגבר ואישה המתאימים זה לזו, וזה להעדפותיה של זו וההיפך יעברו זה לצד זו, יצפצפו המכשירים שלהם, וחתונה חדשה תסתמן באופק. כמובן שמומלץ לנשואים/נשואות לכבות את המכשיר כשהם/ן בנוכחות בני/ות זוגם/ן, כדי למנוע פדיחות. ובא לצ(ז)יון גואל.
 
תגיד לי, יא חנון!

מי דיבר בכלל על ויברטורים???!!! איזה ראש מעוות. פיכס. אילה? שנגלה לו???
 

אילה.

New member
פסי

הוא אמר שעליתי על משהו. א ת ג י ל י ת ל ו ? ? ? אילה מאי שם, למעלה. (ולפעמים גם למטה)
 

עופריקו

New member
היי אני באתי ,מה בא לך לשחק ?

אוהבת דוקים ? או שמעדיפה חמש אבנים? עופר שחקן בדימוס
 

החנון

New member
כולכן שחקו נא איתי.....

כולכן שחקו נא איתי... כולכן שחקו נא איתי... אלי הצטרפו למשחק - ושוב מחדש פה נצחק: חה-חה-חה-חה-חה-חה-חה-חה-חה-חה-חה-חה!
 
למעלה