אוףףףףףףף

אוףףףףףףף

יש כל כך הרבה טמבלים בעולם!!! אז אין לי שום דבר נגד זה שהם קיימים אבל למה אני צריך לסבול בגללם?! הספר שלי בשלבי הגהה אחרונים, ז"א צריכה לצאת הגהה שכולי תקווה (שושנה ורוחמה) שהיא תהיה בלי טעיות. ואז אפשר יהיה להעביר למונטאז´ (יצור). כבר לפני הרבה זמן סגרנו על זה שהספר יצא באמצע אוגוסט ככה שבשאגיע לארץ בספטמבר אפשר יהיה (בשאיפה) לעשות משהו. עד עכשיו הכל טוב ויפה. אז את ההגהות הקודמות הייתי חייב שישלחו אלי לכאן (כי היה הרבה מה לתקן - סטנדרטי) וההגהה הזאת אמורה להיות "נקיה" כך שרק אצטרך לאשר אותה. אז הנאכס הראשון זה שההוצאה עדיין חיה בימי המנדט, כך שאין להם סורק. אולי תסבירו לי איך הוצאה מכובדת (הקיבוץ המאוחד) לא מחזיקה סורק באף אחד ממשרדיה?! נו שויין, אז הם ישלחו את החומר להורים שלי (כבר נפסיד איזה יום יומיים) שיקחו את זה למישהו עם סורק ויעבירו אלי. אז החומר הגיע סופסוף (להוצאה) מהדפוס ואז פתאום התברר שהסָדָר לא תיקן את כל מה שהוא היה אמור לתקן. או כמו שאמרו לי - לא עשה כמעט כלום. יעני פשוט הדפיס שוב. מה הוא חושב?! שאני כל כך נהנה לתקן את אותם הדברים 100 פעם?! אז החזירו הכל לדפוס ועברו איתו על כל התיקונים שצריך לעשות. כמו עם ילד קטן. והסבירו לו שהעסק די דחוף. זה כבר היה לפני כמה ימים ועכשיו נראה כמה זמן יקח לו לעשות משהו דחוף. כמו שאתם מבינים עם כל הדחיפות תוך 4 ימים החומר עדיין לא חזר ממנו. ואני לא אגיע לארץ שוב באוקטובר. no can do או במילים אחרות אני ממש עצבני (ומקווה לטוב).
 

nights

New member
שיהיה בהצלחה...../images/Emo29.gif

להתעצבן זה להעניש את עצמך על טפשות של אחרים...
 
לא מושך בעט סופרים

אלא בעט משוררים
- ספר שירה
 
דודה, עוד לא הבנת?

אני לא מתעסק עם דברים שיש בהם כסף (הייתי אומר שזה ענין עקרוני, אבל זה יהיה שקר מתועב)
 

lilaNY

New member
:ושכחת לצרף להודעה את הלינק לאתר עם

הדיסק שלך, שנאמין להצהרה.
 
../images/Emo24.gif../images/Emo42.gifאוי יקירי... ../images/Emo25.gif

תפוס לך עוגב תתחיל לפרוט ואל תתן לכלום להוציא אותך משלוותך... אומנם "אנחנו" כאן בארץ מרימים גבה ושואלים: " נו מתי נראה אותך?" אבל תחזיק מעמד אתה יודע סבלנות וסובלנות הן תכונות חיוניות בעולם של תהליכים מה תגיד האשה שבחודש התשיעי כבר מאבדת סבלנותה ואין לה ברירה חייבת להמשיך (אתה יודע יש תינוקות כמוני אשר יוצאים רק בעשירי)
 
מה, סאני, גם את יצאת בעשירי?

גם אני לא רציתי לצאת. חמים, נעים, מזמן אמרתי שזו היתה טעות לפני כמה מליונים כשיצאנו מהמים...
 

zimes

New member
על FedEx שמעתם?

במקום לסרוק - לצלם במכונת צילום, ולשלוח עותק פיזי. *באתי לראות אם אתה בסביבה, כי חיפשו אותך ב"טרבות"*
 
למעלה