אוףףףףףףףףףףףףףףף, אני צריכה עצה

tali2778

New member
אוףףףףףףףףףףףףףףף, אני צריכה עצה../images/Emo10.gif

ליאל הקטנה בת שמונה חודשים. עד לפני שבוע היא הייתה הולכת לישוןבסביבות השעה 20:00. אמבטיה, בקבוק ולמיטה. הייתה משחקת עם הדובי שלה והולכת לישון. מלפני שבוע הילדה פשוט מסרבת לישון. היא קמה בשעה 07:00 בבוקר , חוזרת לישון בשעה 11:00 עד שעה 13:00 . וזהוווווווווו!!!!!!!!!!!!!!! כבר בשעה 17:00 היא מגלה סימנים של עייפות וכבר אין לה כוח לכלום אבח היא לא מוכנה לישון. אז אני יוצאת לטייל איתה וחוזרת איתה הביתה בסביבות השעה 19:00. כשראינו שכנאה שעה 20:00 מוקדמת לה אז איחרנו לה את שעת השינה. אבל איך שאנחנו שמים אותה במיטה הילדה פשוט מתחילה לבכות בכי היסטרי ומסרבת לישון. ובוכה ובוכה כי היא כבר כל כך עייפה. בכל זאת לא ישנה מהשעה 13:00 . וככה זה כל השבוע האחרון. מה דעתכן? שאלה נוספת. היא בת שמונה חודשים ועדיין לא התחילה לזחול. האם יש לי סיבה לדאגה?
 

אמא 26

New member
גם אצלי יש משהו כזה

קם ב-6 נח קצת בבוקר בסביבות 10 או 11 לאיזה שעה וחצי ישן קצת בצהריים גם בסביבות השעה אמבטיה בקבוק ולא הולך לישון, מפטפט מפטפט בוכה מפטפט. לפי דעתי זה שיניים אני מקווה ככה בכל אופן. לגבי הזחילה זה בדרך תהני בינתיים כי כשהם מתחילים את לא יכולה לנשום לרגע. אבל מה כן, הם דופקים שינה אח"כ...
 
יכול להיות חרדת נטישה או עייפות יתר

לפעמים בגיל הזה הם מתחילים לפתח חרדת נטישה, במקום לשים אותה במיטה וללכת תנשי לשבת לידה קצת, לשיר לה, לדבר אליה בשקט בקול מרגיעה לשים יד וכדומה, אבל חשוב לא ליצור קשר עין כי זה יותר מעורר והיא תחשוב שזה משחק. עוד דבר זה שלפעמים כשהם נורא עייפים הם לא מצליחים להרדם. אני יודעת שזה קורעה לב לשמועה את הבכי, אבל לנו שיטת החמש דקות עבדה פלאים תוך יומים שלוש. אחרי תקופה שהוא חשב שזה משחק שאני יושבת לידו, היתי שמה אותו במיטה והולכת, אחרי חמש דקות אם לא נרגע, חוזרת מרגיעה ושוב הולכת, היה לי נורא קשה בהתחלה אם הבכי, אבל ממש אחרי יומים שלושה הוא הבין שהוא הולך לישון וזהו. המון המון בהצלחה.
 

chuchu78

New member
עברנו את זה מספר פעמים

יהיו כאלה שלא יסכימו עם השיטה שלנו. הפשוש בן 10 חודשים,באופן רגיל נרדם במיטה בלי בעיות. הייתה לנו תקופה לפני כחודש שהוא פשוט סירב להירדם שם. היה מאוד עייף, אבל ברגע שראה את המיטה-נעמד בה,צורח - וזהו. לא משנה כמה זמן מנסים-הוא פשוט סובל. החלטנו לא להתעקש,העלינו הביתה את העגלה-והרדמנו אותו בעגלה. אפילו בלי לנדנד-רק הנחנו אותו שם והוא נרדם תוך דקה. אח"כ העברנו למיטה והוא ישן כל הלילה. תקופה זו נמשכה כשבועיים,והוא חזר להירדם במיטה. לא רכש הרגלים רעים ולא נעליים. לדעתי שווה לנסות-אין טעם לענות את הילד סתם.
 
למעלה