אוסקר עמוק 9 ?!

wranger

New member
אוסקר עמוק 9 ?!

בפרומו של 102FM למבצע של תכנית הבוקר של טל ברמן ו-YES לשליחת אחד המאזינים למסיבת טקס האוסקר של מרטין סקורסזה משתמשים במנגינת הפתיחה של DS9. מה קשור?!
 

wranger

New member
ואפרופו DS9...

מצ"ב אתר שאוסף חתימות על עצומה למען עשיית סרט על DS9. יש כבר 16,000 חתימות, ואם בא לכם לחתום, ואולי אפילו לצפות שזה יזיז משהו, אז...
 

Bajoran Preist

New member
אני חתמתי ! תחתמו גם !!

עכשיו !!! לא שזה כנראה יעזור...אבל... תחתמו בכל זאת !
 

itstzar

New member
ובאותו הקשר בפרומו של האוסקר עצמו

יש את מעימת הפתיחה של הדור הבא :)
 

wranger

New member
מה שמזכיר לי שבפרומו אחר של יס

השתמשו בנעימת הפתיחה של הדור הבא כדי לפרסם שיש להם יומולדת שנתיים.
 
למעלה