אוספים 2005 בגן השלושה

JAMES DEAN

New member
לנו (אספני כרטיסי ביקור) אומנם לא

בעיה באוסף שהוא נפגע. אבל אנחנו עצמנו נפגענו מהיחס המשפיל בהתחלה. אבל שתי הבנות שהיו שם (מיטל ודנה הקסימות) עזרו לנו להבין שיש אנשים טובים.
 
איך מעצב התערוכה אמר על אוסף

כרטיסי הביקור שהוא "אוסף לא חינוכי" ו"אוסף ביזאר" מה חינוכי בקולבים? וזה ממש ביזאר מה חינוכי בפלאיירים ירוקים? וזה מאוד מאוד מאוד ביזאר מה חינוכי באלכוהול? (סליחה חדי) אני ראיתי במעצב הזה את בלעם, רצה להזיק ויצא מברך, איזה אטרקציה אליעד וגלעד היו וזו היתה הפינה הכי כייפית.
 

Hadi O

New member
"מה חינוכי באלכוהול? (סליחה חדי) "

סלחתי. אין שום דבר חינוכי באוסף אלכוהול (למרות שהם סגורים אז זה מוכיח שאני לא שתיין). מה שיש חינוכי זה באיסוף. כל איסוף. האיסוף כאיסוף (ודיברנו בעבר על זה) יכול להיות של כל נושא וכל דבר. העניין של האיסוף. ההתמדה. הרחבת הידע בעיקבות ועל האיסוף זה החינוכי. לכן הנושא של הבקבוקים הוא לא החינוכי אלה האיסוף המהנה (אותי) הוא החינוכי והמאתגר והמוסיף פלפל לחיי היום יום. וכן הגעתי היום לאלף בקבוקים. ממש ממש 1000. התהליך היה כייפי ומהנה.
 

rachelea

New member
חוסר מקצועיות בתערוכהבחולון

א. לא הצגתי שם משום שכבר בפגישה הקולקטיבית הראשונה, הבנתי שלא מתאים לי המקום בשל חוסר הקפדה על הפריטים עצמם. ב. בביקורי בתערוכה ראיתי כמה פשלות ורציתי להסב את תשומת ליבה של אחת מ-2 הבנות לכך. כוונתי היתה להעביר ביקורת בונה, שיסיקו ממנה לגבי השנה הבאה. על אף נחמדותה של אותה, קיבלתי תשובה: "לא עכשיו תתקשרי אלינו לאחר סיום התערוכה" (ואני ציפיתי שתשיב לי: "תני מספר טלפון ונשוחח עמך"). ונאמר דבר נוסף: "גם בשנה הבאה יוצג האוסף בחוץ". בין הפשלות שראיתי: - הצגת פריטי קטנים במנוע הפולסווגן. הדבר הזמין את המבקרים לגעת בפריטים ואולי אף "להרימם". - טל ורטיבות חדרו מבעד למכווני הפלסטיק בהם הוצגו המוצגים. - שמות המציגים, במספר מקומות, נמחקו מהר. - אוסף המגנטים של יוסי היה חשוף, במקום שניתן היה להסירם ולקחתם. - בניגוד לשנה שעברה, לא עמדו משגיחים ליד המכוונים, שתפקידם היה לשמור על המוצגים והמכוונים (לפחות לא בשעת ביקורי). ראיתי ילדה שהכתה על אחד המכוונים והמוצגים הוזזו ונפלו מהמדפים שבו. לסיכום, כפי שכבר נכתב - המטרה היתה הצגת המוצגים בתערוכה ללא שימת לב מיוחדת לפרטים הקטנים. התגובות, כאן, לאופן ההתייחסות למציגים לאחר התערוכה בודאי אינה תואמת רצינות ורצון לבוא לקראת המציגים, וחבל.
 

okidoki

New member
מה שנכתב

היה תימצות ממה שאויליהי טענה ואת דעתי על כך בסך הכל הרעיון עצמו הוא מאוד נחמד ועם כוונות טובות אבל הביצוע והיחס לפי מה שנאמר כאן לקה מאוד בחסר במידה והם היו אחראים החתולים של אלונה לא היו נשברים והבקבוקים של אווליהי לא היו נפגמים אגב אל הסלבריטאים שהציגו היחס היה שונה בטוח!
 
נכון רחל, אני גם ראיתי ילד

קטן כבן 3 עומד ומכה מכוון שלי, ביקשתי ממנו יפה שלא יעשה את זה אז אמא שלו "התעוררה" ולקחה אותו "בוא חמודי, אסור לדפוק"
 
למעלה