אוסף הבולים שלי.
אז בהמשך לפירוט האוספים שלי הספר לכם בכמה מילים על השתלשלות הוסף הבולים שלי ומבטיח שבהמשך גם השלח לכם סריקות של דברים מיוחדים. אז ככה... סבי התחיל את האוסף בתחילת שנות השלושים ברומניה. אבי עלה לארץ בשנת 46 ומעז הוא אסף, אבל לא רק בלי ארץ ישראל . בתחילת שנות ה90- האוסף עבר אלי ומאז עבר הרבה שינויים בהתאם לאופי שלי. יש לי הרבה בולים מתחילת שנות השלושים מכל מזרח אירופה אבל כידוע לכם הדבק שהשתמשו בתקופה ההיא לא היה משהו וגם רואים את זה על הבולים עצמם. אבי אסף את השרות הבולאי מתחילתו ואני מנוי עד היום. אבל לצערי הרב באמצע שנות ה 50 או אולי בתחילת ה 60 (לא יודע במדויק) הוא החליט להפוך את החלק שהיה שווה למוצרי חשמל לבית וכך הלך לי לאיבוד חלק נכבד שהיה שווה היום הרבהההה כסף והפך למוצרי חשמל שהיו אז מאוד יקרים. (אמא שלי שתחייה מאוד אהבה אתת הרעיון) האוסף שלי בנוי מחלוקה לפי יבשות ותת חלוקה למדינות ויש לא מעט מדינות ששמם מאז כבר לא קיים או שונה ) וגם חלוקה לפי נושאים : תחבורה, רכבות, מטוסים, ספנות/אוניות, פרחים, חיות מכרסמים ופטריות וכו'. זהו אני חושב שפרטתי דיי הצורך, מוכן לפרט יותר אם יהיו שאלות. אגב יש לי גם לא מעט בולים וחותמות שאין לי שמץ של מושג מה הם. והוציא שאילתות לפורום בימים הקרובים. יש כאן כמה אנשים שמבינים עניין בנושא
אז בהמשך לפירוט האוספים שלי הספר לכם בכמה מילים על השתלשלות הוסף הבולים שלי ומבטיח שבהמשך גם השלח לכם סריקות של דברים מיוחדים. אז ככה... סבי התחיל את האוסף בתחילת שנות השלושים ברומניה. אבי עלה לארץ בשנת 46 ומעז הוא אסף, אבל לא רק בלי ארץ ישראל . בתחילת שנות ה90- האוסף עבר אלי ומאז עבר הרבה שינויים בהתאם לאופי שלי. יש לי הרבה בולים מתחילת שנות השלושים מכל מזרח אירופה אבל כידוע לכם הדבק שהשתמשו בתקופה ההיא לא היה משהו וגם רואים את זה על הבולים עצמם. אבי אסף את השרות הבולאי מתחילתו ואני מנוי עד היום. אבל לצערי הרב באמצע שנות ה 50 או אולי בתחילת ה 60 (לא יודע במדויק) הוא החליט להפוך את החלק שהיה שווה למוצרי חשמל לבית וכך הלך לי לאיבוד חלק נכבד שהיה שווה היום הרבהההה כסף והפך למוצרי חשמל שהיו אז מאוד יקרים. (אמא שלי שתחייה מאוד אהבה אתת הרעיון) האוסף שלי בנוי מחלוקה לפי יבשות ותת חלוקה למדינות ויש לא מעט מדינות ששמם מאז כבר לא קיים או שונה ) וגם חלוקה לפי נושאים : תחבורה, רכבות, מטוסים, ספנות/אוניות, פרחים, חיות מכרסמים ופטריות וכו'. זהו אני חושב שפרטתי דיי הצורך, מוכן לפרט יותר אם יהיו שאלות. אגב יש לי גם לא מעט בולים וחותמות שאין לי שמץ של מושג מה הם. והוציא שאילתות לפורום בימים הקרובים. יש כאן כמה אנשים שמבינים עניין בנושא