אוננות רצופה - לד"ר
אני בן 20, אני מאונן לפחות פעם ביום ולפעמים אפילו פעמיים. האם זה נורמלי? האם יש בזה בעיה בריאותית? שמעתי שזה לא בריא וגורם להשלכות לעת זיקנה. אשמח לקבל תשובות מפורטות. דרך אגב, האם יש זמנים ביום שעדיף לאונן אז (כגון לפני/אחרי שינה, לפני/אחרי אוכל)?