אומגה 3

yalinam

New member
אומגה 3

אם כבר מדברים על אומגה 3. האם נטילת אומגה 3 יכולה לשפר (משמע להוריד) את כמות הטיקים, במקרה ללא הפרעות קשב וריכוז וללא כל תופעות נלוות אחרות לטיקים, אלא טיקים בלבד? אשמח אם תענו לי, משום שהמליצו לי ליטול אומגה 3 ואינני יודעת האם להתחיל. וכמובן- מה לגבי המינון? מישהו יכול לעזור? תודה מראש
 
אולי מישהו יכול לעזור? חגית?../images/Emo19.gif

מה שמצאתי זה - מחקר של מומחי מרכז שניידר ואוניברסיטת בן גוריון, אשר מצא: אומגה 3 יעיל נגד דיכאון בילדים. וגם כתבה של מעריב, כולל ראיון עם פרופ' אפטר שהיה שותף למחקר. לגבי הקשר בין אומגה 3 לשיפור בטיקים - אפשר לראות במאמר המצורף, אבל לא כל כך מצאתי לכך סימוכין מחקרי. חוצמזה לא מצאתי עוד.
 

חגית35

New member
לגבי דכאון נטו יש שפע מחקרים

אבל טוראט כאמור אף פעם לא נבדק בהקשר אחד בלבד כי זה טוראט פלוס עוד... לטעמי לא מזיק לשואל לנסות מה כבר יכול להיות? להזיק זה לא יזיק יכול רק להועיל או לא. אם המחקר בדק טיקים נטו אני אצטרך לבדוק לטעמי כל מה שנתקלתי בו היה תמיד מעורב. אולי גיא בן צבי יוכל להאיר נושא זה.
 

השגיא

New member
לדעתי הטיפול בטיקים ע"י אומגה 3

בלבד יעיל רק במקרה של תזונת אומגה מלאה.
 
טיפול באמצעות אומגה 3

כמו השגיא, גם אני חושבת שטיפול כזה יהיה יעיל רק אם אוכלים לפי "תזונת אומגה 3". בעבר ניסיתי לקחת את האומגה 3 של גיא בן צבי ("אומגה 3 גליל"), אבל לא הצלחתי להתמיד בזה בגלל תופעה מאוד לא נעימה של גרעפסים בטעם מגעיל של דגים.
אחרי שבוע הפסקתי ליטול את זה, ככה שאין לי תובנות לגבי יעילות העניין. אולי מישהו כאן ניסה ויודע לספר? גם אותי השאלה מעניינת...
 

הלנה

New member
אנחנו ניסינו

וזה עזר לדעתי, אלא שהמטרה היתה טיפול בהתפרצויות זעם.. טיקים לא היו בולטים בזמנו בכל מקרה. לדעתי שווה לנסות, כי אמנם לא הוכח שזה משפיע לטובה על הטיקים אבל כן יש הוכחות לגבי הרבה מאד גורמים בריאותיים ונפשיים.
 
למעלה