אומגה 3- כמה ולמה

דרור1963

New member
אומגה 3- כמה ולמה

שלום לכולם הייתי רוצה להוסיף לבני בן ה8 אומגה 3 בנוסף לרסיטל שלוקח כבר 3 חודשים (2 כדורים ביום). נכנסתי לכתבות והמלצות שהופיעו כאן בעבר לגבי אומגה 3 ולא מצאתי את ידיי ורגליי... אשמח אם תעזרו לי איזה סוג הכי כדאי לקנות? סולגאר? מכבי? משהו שמביאים במיוחד מסין??? כמה לתת לו? האם מחשבים לפי משקל גוף? תודה רבה על עזרתכם!
 

חגית35

New member
כנס לאתר הזה

יש המון מה לקרוא תיאורטית ומעשית ואם תתקשר תקבל המון עיצות מגיא או אורנה בן צבי. וכאן כתבנו רבות על אומגה 3 פשוט תעשה חיפוש עם המילים omega או אומגה בהצלחה!
 
למעלה