אומגה 3- כמה ולמה
שלום לכולם הייתי רוצה להוסיף לבני בן ה8 אומגה 3 בנוסף לרסיטל שלוקח כבר 3 חודשים (2 כדורים ביום). נכנסתי לכתבות והמלצות שהופיעו כאן בעבר לגבי אומגה 3 ולא מצאתי את ידיי ורגליי... אשמח אם תעזרו לי איזה סוג הכי כדאי לקנות? סולגאר? מכבי? משהו שמביאים במיוחד מסין??? כמה לתת לו? האם מחשבים לפי משקל גוף? תודה רבה על עזרתכם!
שלום לכולם הייתי רוצה להוסיף לבני בן ה8 אומגה 3 בנוסף לרסיטל שלוקח כבר 3 חודשים (2 כדורים ביום). נכנסתי לכתבות והמלצות שהופיעו כאן בעבר לגבי אומגה 3 ולא מצאתי את ידיי ורגליי... אשמח אם תעזרו לי איזה סוג הכי כדאי לקנות? סולגאר? מכבי? משהו שמביאים במיוחד מסין??? כמה לתת לו? האם מחשבים לפי משקל גוף? תודה רבה על עזרתכם!