אולי נחליף סקר?

../images/Emo45.gif רעיון מעולה../images/Emo56.gif

אם יהיו רעיונות אני מוכן ליישם
 

שרית7

New member
אולי שירים של זמרות אחרות שהיה לגלי

מתאים לשיר אותם. כמו למשל: אתה פה חסר לי של נורית גלרון. בעצם אולי זה לא כל כך מתאים לסקר...
 

hilali1

New member
חחח אתה ער?

בכל מקרה אתה חייב להפסיק עם הפלאפון הזה.
 
למעלה