אולי נחליף סקר? קדימה רעיונות
ו ולנטינו לוי New member 25/5/05 #2 ../images/Emo45.gif רעיון מעולה../images/Emo56.gif אם יהיו רעיונות אני מוכן ליישם
ש שרית7 New member 26/5/05 #4 אולי שירים של זמרות אחרות שהיה לגלי מתאים לשיר אותם. כמו למשל: אתה פה חסר לי של נורית גלרון. בעצם אולי זה לא כל כך מתאים לסקר...
אולי שירים של זמרות אחרות שהיה לגלי מתאים לשיר אותם. כמו למשל: אתה פה חסר לי של נורית גלרון. בעצם אולי זה לא כל כך מתאים לסקר...
ו ולנטינו לוי New member 26/5/05 #6 גם אני לא../images/Emo12.gif../images/Emo56.gif לאיזה שיר הייתירוצה לשמוע את גלי עושה קאבר?
ו ולנטינו לוי New member 26/5/05 #8 כן../images/Emo56.gif לא לא לא אני חייב להעניש את עצמי. כלכך נדפקתי איתו
ו ולנטינו לוי New member 26/5/05 #10 ../images/Emo45.gif../images/Emo56.gif רק למקרה שיש פה חיילים סמויים. לא לקחת את הפלאפון של פלאפון