שלכבוד יום כיפור שנרבה במצוות, שגם הוא יכתוב שיר שנוריד אותו תמורת מעשה טוב, צדקה וכדומה??? לכל מי שמקורב יותר ל"נבל עשור", שיבקשו ממנו . ואפילו אפשר שגם יעשו דואט כך יהיה לנו הרבה שירים להתחדש לקראת השנה החדשה.....
בטרם ידעתי כי פרסמתם/ן בקשה מסוג זה כאן ונעניתי שהוא כרגע עסוק בין גירוד קירות לשפכטל כך שעל פניו לא נראה שאברהם יכתוב, יקליט ויפרסם שיר חדש כרגע בכל אופן. אבל הלוואי...