אולי משהו? קצת?
S slooky1 New member 7/1/14 #2 מקווה לטוב נוסע ב 8.2 מקווה שעד אז יבוא דאמפ גדול וייתן משהו.. עד אז נשאר רק לקוות ושיהיה טוב.