אולי משהו? קצת?

slooky1

New member
מקווה לטוב

נוסע ב 8.2 מקווה שעד אז יבוא דאמפ גדול וייתן משהו..
עד אז נשאר רק לקוות ושיהיה טוב.
 
למעלה