אולי מכאן תגיע הישועה...

Snakebite

New member
אולי מכאן תגיע הישועה...

שלום רב, אני מאובחן בHYPOGONADISM ומטופל בזריקות. רציתי לדעת אם מישהו טיפל או שמע על טיפול אלטרנטיבי שהצליח. תודה
 

harduf9

New member
מה זה ? או אם תוכל לפרט איפה הבעיה

מה הסימפטומים ומה הטיפול עושה. בריאות שלמה גיא הרדוף
 

Fistandantilos

New member
תת-פעילות של בלוטות המי

Hypogonadism Hypogonadism is a medical term for a defect of the reproductive system which results in lack of function of the gonads (ovaries or testes). The gonads have two functions: to produce hormones (testosterone, estradiol, antimullerian hormone, progesterone, inhibin B), activin and to produce gametes (eggs or sperm). Deficiency of sex hormones can result in defective primary or secondary sexual development, or withdrawal effects (e.g., premature menopause) in adults. Defective egg or sperm development results in infertility.
 

harduf9

New member
שאלות חדשות

האם זה מולד (אני מתכוון אצלך) או "נרכש" באיזו דרך. אם נרכש אז ממתי ובעקבות מה ? בכל אופן טיפול בנטורופתיה (תזונה ותוספים), רפלקסולוגיה, ג'ין שן דו אקופרסורה, דיקור, שיאצו ועוד עשוים לעזור. אישית הייתי משלב או רפלקסולוגיה עם נטורופתיה או ג'ין שן דו - אקופרסורה עם נטורופתיה. יש לי רעיון טיפולי כללי, אני רק צריך לדעת יותר על המחלה. בריאות שלמה גיא הרדוף
 
איזה היפוגונדיזם?

היפו\נורמו\היפרגונדוטרופי? לכל אחד מהסוגים יש טיפול אחד, כי כל אחד מהם נובע מבעיה אחרת. באופן כללי - יש לרפואה המשלימה המון מה להציע בנושאי פריון, אבל צריך להכיר את הסיטואציה לעומק.
 

Snakebite

New member
אני חושב היפו...וזה נרכש...

בילדותי הייתה לי תאונת דרכים ונפגעתי בראשי, והרופא חושד שבעקבות המכה נוצר נתק בצינור שאמור להעביר את ההורמונים האלו לשק האשכים.
 
למעלה