אולי מישהי שמעה או יודעת

baby01

New member
אולי מישהי שמעה או יודעת

אני מנהלת מכירות בחברת הייטק, המשכורת מצויינת, הבונוסים ממש מעוררי התפעלות וכל התאנים מסביב - מדהימים....אבל אני עייפה ומותשת מעבודת המכירות בחברה הזו, מהבוסים שמצפים "שאני אהרג בשביל הארגון"ו"לא אשן בלילה בגלל העבודה"... הרבה זמן פחדתי לעזוב את בננת הזהב...ועכשיו אני מתחילה להבין שאפשר גם אחרת, אני יכולה גם להנות, אולי אפילו לעבוד פחות אולי אפילו לעבוד בחברה שבה לא יעקמו עין ב 6 בערב ויזרקו לי "מה קרה? חצי יום עבודה?". אז אולי מישהי שמעה או יודעת על הזדמנויות מעניינות? משהו שהוא יותר בתחום התפעול\השירות? משהו שיש בו (ואני מקווה שבזה אני לא מבקשת יותר מידי) קצת שקט נפשי... בנוסף, אני בתהליך די ארוך של להכנס להריון ואני מרגישה שעכשיו זה זמן שאני חייבת להיות בסוג של רגיעה נפשית בלי כל המתח והתסכול שיש פה...
 

mentorit

New member
הצעה לסדר...

קודם כל שלום לכולם- אני אסנת ומזה שנה וחצי אני מנהלת שיווק בחברת היי טק בחו"ל- רק עתה הפנמתי שאני בהיי טק :) ועכשיו להצעה- מנהלת מכירות= עבודה קשה ותובענית בנוגע ליעדי מכירות בכל חברה. במקרה שלך- ייתכן והארגון הגזים...ייתכן ואת הגזמת ביחסך לעבודה. מותר לך לשים גבולות. גם גבולות נפשיים זה דבר מבורך. לגבי עבודה חדשה-את בטוחה שזה הזמן לחפש? נגיד שתמצאי ותכנסי להריון חודש אחר כך?כיצד זה יתפרש בעיני המעסיק? כיצד תוכלי להשקיע בתפקיד כזה? כמוכן- הריון זה דבר מפתיע- אני הייתי בהריון בסיכון גבוה ובשל היותי עצמאית באותה תקופה לא הרשיתי לעצמי לאבד ימי עבודה- זה היה מאוד קשה ןתובעני...בתור שכירה יהיו לך יותר זכויות. אני מציעה לחשוב שנית.
 
שלום לך וכל הכבוד

ראשית אני רוצה לברך אותך על האומץ לחשוב על לעזוב עבודה עם משכורת יפה .ואת בהחלט צודקת, שכר זה לא הכל במיוחד אם את מרגישה שהתפקיד דורש ממך יותר מדי. כמובן שישנם הרבה דברים שאת יכולה לעשות - אינספור . השאלה היא מה את אוהבת לעשות? אם כבר לשנות כוון בחיים למה לא לשנות למשהו שאת אוהבת ,משהו שמדליק אותך ושיעשה לך כיף לקום בבוקר. ואשאל אותך שאלה מאוד חשובה : אם לא היית צריכה לקום בבוקר לעבודה כלשהי ומצבך הכלכלי היה מעולה ויכולת לחיות את חייך בלי יום אחד של דאגה לכסף , מה היית עושה ? איך היית מבלה את היום שלך ומה היית נהנית לעשות? הייתי מתחילה בזה ואחר כך בודקת לאחר שתגלי מה את אוהבת לעשות באמת מתוך חלום שהתגשם , איך את מצליחה לעשות את מה שאת אוהבת. מבחינות רבות העובדה שעדיין אין לך ילדים קטנים מאוד מקלה על צעד כזה . עשי אותו לפני שיהיה מאוחר ותכנסי שוב למערבולת של עיסוק שצריך לעשות כי אנשים יאמרו לך כמה סיבות יש לך להשאר . אני עדיין אומרת לך שאם יש משהו אחר שאת רוצה לעשות בחייך - בררי , ואל תוותרי עליו. בהצלחה ------------------------------------ נחמה סבר מאמנת אישית לתקשורת והעצמה אישית .
 
למעלה