אולי מישהו יודע...

nwperson

New member
אולי מישהו יודע...

אם אפשר להשתמש בגבינת פטה שפג תוקפה? ולהבא, אפשר להקפיא גבינה כזו? עם המים שלה או בלי?...
 

LANIT1

New member
עם פג התוקף קודם כל תריחי תבדקי

אולי היא עדיין טובה,,, ביום יומיים זה עוד נורמלי.. בדרך כלל כשמגיע התאריך הם בדיוק מתקלקלות... צריך להריח לראות שהצורה לא השתנתה , כלומר המרקם של הגבינה נשאר אותו דבר . במקרה כזה סביר להניח שהגבינה בסדר עם מרקמה וריחה לא השתנה ואז לטעום טיפטיפונת.. על מנת לוודא.. עם יש חשש אחד... הופ לזרוק את הגבינה לא לבטן... חלילה וחס..
 

DUKASIT

New member
אפשר להשתמש בלי להניד עפעף

גבינה שפג תוקפה נהדרת לבישול ואפייה. בכלל גבינה זה בעצם חלב מקולקל. לא פוגע בבטן ולא שום דבר. באחריות. אפשר בהחלט גם להקפיא. עם המים ובלי. השכנה שלי אוספת לי גבינות שפג תוקפן ואני מכינה מהן יופי של מטעמים.
 

nwperson

New member
...

איזה יופי!! הרווחתי עכשיו בערך קילו וחצי של פטה!!! עכשיו הבעיה תהיה למצוא מתכונים.. :)
 
למעלה