עם פג התוקף קודם כל תריחי תבדקי
אולי היא עדיין טובה,,, ביום יומיים זה עוד נורמלי.. בדרך כלל כשמגיע התאריך הם בדיוק מתקלקלות... צריך להריח לראות שהצורה לא השתנתה , כלומר המרקם של הגבינה נשאר אותו דבר . במקרה כזה סביר להניח שהגבינה בסדר עם מרקמה וריחה לא השתנה ואז לטעום טיפטיפונת.. על מנת לוודא.. עם יש חשש אחד... הופ לזרוק את הגבינה לא לבטן... חלילה וחס..