אולי מישהו יודע ??

srullli

New member
אולי מישהו יודע ??

היה שיר (שלא ידוע לי שמו) שהקלטתי מזמן מאיזה דיסק בעל שם , ששוב, לא ידוע (לי) של Pearl Jam . ההקלטה הלכה לה..... ! כל מה שאני זוכרת זה שזה היה לקוח מתוך דיסק בצבע כתום שלהם, השיר היה שיר מספר 12 (!) , ואם אני לא טועה הוא היה מסוג השירים היותר שקטים יחסית . זהו. ותודה
 

ענבל מ

New member
בטוח שזה של פרל ג´אם?

כי כאן נמצאת הדיסקוגרפיה שלהם, ואני לא רואה שום עטיפה כתומה... אולי זה משהו בהופעה (הם הקליטו כ-10 אלבומים בהופעה לפני שנה-שנתיים)? ענבל
 

Airbag

New member
אולי...

העטיפה של ten היא לא בצבע כתום? נראה לי שהתמונה במומה לא נכונה.. ואם את רוצה את שיר 12 אז זה alive
 

ענבל מ

New member
רגע...

מישהו אמר שזה בטוח מ-Ten? כלומר, שיר 12 בו הוא באמת Alive ויכול להיות שהתמונה במומה לא נכונה, אבל... בטוח שזה מ-Ten? אין שום אינדיקציה לזה בהודעה המקורית. העטיפה של Ten כתומה??? אין לי אותו, אז אני לא אמורה לדעת, ובכל זאת? ענבל
 

srullli

New member
מצטערת .... לא הבהרתי משהו ../images/Emo66.gif

הכוונה היתה שהדיסק עצמו כתום לגמרי, לגבי העטיפה - אין לי מושג איך היא נראית כי קיבלתי את הדיסק בלי העטיפה שלו ..... והמון המון תודה בנתיים !!
את ALIVE אני אבדוק בהזדמנות , למרות שאני אפילו לא זוכרת איך הלך השיר, כי אחרי ההקלטה שמעתי אותו בערך פעמיים..... אם תהייה תשובה יותר ברורה אז אני אשמח
ותודה
 

ענבל מ

New member
הבנתי...

ואין לי מושג.
בהצלחה בחיפושים! ענבל- גם אני חושבת שזה alive, אגב. הוא יחסית שקט.
 
למעלה