אולי כאן אני אקבל תשובה

אולי כאן אני אקבל תשובה

אני צריכה לטבול בים איך עושים את זה בלי שיראו אותי? איפה יש חוף דתיים ויום בנות? חשוב באיזו שעה? נימנעת כאן מתיאור מדוייק של איך אני צריכה לטבול,אולי זה ברור אחרי שבפורום השכן לא קיבלתי תשובה מנסה גם כאן
 

עוד כהן

New member
הערה קטנה.

גם בים את צריכה חברה שתלווה אותך על מנת לוודא שאין שערה שנשארה על הגב. ולגבי מקוואות אני מניח ישנם נשים שתוכלנה לכוון אותך למקווה מאד נעים עם אוירה נעימה (אני יודע שיש כזה בגולן).
 

israelit badam

New member
תראי אני לא שמעתי

על טבילה לפני הנשואים אבל אולי יש כאלה שכן שמעו
 

עוד כהן

New member
תוספת חשובה,

לאור הערתך שהיית בפורום השכן ולאור הערת israelit הבנתי שאת לא נשואה. במקרה זה ההלכה פשוטה - אסור לך לטבול. חז"ל אסרו את זה על מנת להרחיק מהעבירה, כל רב שיגיד לך אחרת - אינו אלא טועה. ולצערי, רבים האנשים הקוראים לעצמם "רב" ולמעשה הם שרלטנים הגובים כסף מאנשים סתם וסוחטים רגשית אנשים. אני בעצמי שמעתי איך "קורא בזוהר" בתוכנית רדיו, גרם לאישה במס' מילים מטומטמות שאמר כביכול "הלכה" - לבזבז מעל ל-1,000 ש"ח !! (ולא לכיסו הפרטי, אלא כתוצאה מכך שאמר לה שהיא חייבת להחליף את כל המזוזות בבית כי עברו כבר 3 שנים מאז הבדיקה האחרונה...) בקיצור - תזהרי מכל מיני "רבנים". וסליחה שאנחנו לא יכולים לעזור לך. תמיד נשמח לעזור גם במסרים.
 

פרומית1

New member
מוזר מאד,

עוד כהן צודק ב100% לכי לרב רציני ותשאלי,שיהיה לך בהצלחה
 
למעלה