אולי יש תשובה

gato24

New member
אולי יש תשובה

אני וחברתי יוצאים כבר שנתיים ואוהבים אחת את השני מאוד,אך בעיה שמטרידה אותי: עם כל האהבה שלה היא מסרבת להתנשק איתי,אין ביננו נשיקות בכלל חוץ מניקור קצר על השפתיים והדבר חסר לי מאוד ולדעתי פוגע גם בתשוקה ביננו. דיברתי איתה על זה והיא אומרת לי שהרוק שלי דביק מדי ולא נעים לה להתנשק איתי.עם למישהו יש פתרון אני אשמח לשמוע
 
האיש מסוכן ...

(ו..מסטול)... לפונים אליו ולשומעיו.... יש להדיח אותו מיידית ולהלן מהפורום.
 

אטיוד5

Active member
אתה באמת, אבל באמת, לא מבין ...

כלום. חשבתי שאמרת ביי. מה קרה, פיטר? העצבים בוגדים בך? קשה לך לשחק במשחק שאת כלליו המצאת בעצמך?
 
זה היה בהומור. לא יזיק קצת צחוק../images/Emo9.gif

במקום הזה...(נראה לי אוטוטו נצטרך עו"ד צמוד לכל מה שאנו כותבים..) חוץ מזה, מי בכלל רוצה להעיף את המסטול???????? הוא רק מוסיף עניין לפורום.
 
מתנצלת ../images/Emo52.gif

צודק במאה אחוז. בשביל מה אנחנו כאן אם לא להשיא עצות לאובדי עצות?.....
וככה אנו מזלזלים במטרה הנעלה שלנו? בושה וחרפה...
טוב, די אני מתלוצצת. אין לי ממש תרופת פלא. אולי כוונתה בדביק מידי = הרבה מידי? אולי כשאתם מתנשקים, תנסה לשים לב לעניין הזה, כמה גלוני רוק אתה מעביר לפיה. לפעמים אולי לא מרגישים, כי רגילים שיש הרבה רוק בפה. אז אולי לזה כוונתה כשהיא אומרת דביק? מצד שני, אולי היא לא ממש אוהבת נשיקות, ומתרצת את זה בדביקות? מה שאני חושבת שכדאי שתהיה ער לכמות הרוק שבפיך לפני הנשיקה. אולי זה יעזור?
 

softy

New member
רוק דביק מידי?

אני יכול לחשוב רק על "מוחטות" כעל דביקות מידי, כך שתנסה לתאר לעצמך שאתה צריך להתנשק עם מישהי שמגלגלת מוחטות בפה, הא?
 
יש דבר כזה!

יש דבר כזה שנקרא "צמיגות" של רוק. כשלא שותים מספיק באופן שוטף זה קורה. מי ששותה הרבה ובאופן סדיר, הרוק שלו מימי לא "דביק". מי שלא - הרוק שלו צמיג יותר ולכן גם דביק. מעבר לדביק יכולה להיות עוד סיבה: שאין התאמה כימית בינכם. <כלומר - שהרתיעה שלה קשורה בהיעדר התאמה של פרומונים בינכם...> ואז.. לא יעזור לך כלום. * ולגופו של עניין - נשיקות כפי שתוארו בהודעה הראשית זה ממש לא זה. לא משנה כמה אהבה יש.. במוקדם או במאוחר היא תתפוגג בלי נשיקות ראוייות לשמן. בקיצור, שתה מספיק, על מנת שהרוק שלך לא יהיה דביק לה מידיי, ונסה לעבור את משוכת "בלוטת החשק" שלה להתנשקות. אם לא יילך... זה עלול להיות שזה אבוד. בהצלחה.
 
למעלה