כן...זו לא הבעיה
ניסיתי שלוש קונפיגורציות שונות. WIN2000 בחיבור LAN. WIN2000 בחיבור ADSL, חיוג ו ISDN. winXP ב ADSL. יש איזו בעיה בין שורה מסויימת בקוד לבין האקספלורר. רק עוד לא מצאתי מהיא, והיה לי זמן היות ושוב הלילה ביליתי במשרד בגלל איזה שרת מגעיל שממרר לי את החים כל השבוע האחרון. בכל מקרה כרגע אני בורח בכדי לצלם קצת (אויי לבושה שבוע שלם ולא צילמתי פעם אחת...) לכשאני יגיע הביתה נראה מה המצב דרך נטסקיפ נוויגיטור. בכל מקרה שלחתי הלילה גם שאילתה למיקרוסופט, מקווה שנקבל מהם תשובה עוד היום. אולי להם יש איזה רעיון.