אולי זה לא המקום הנכון..

lonely TearDrop

New member
אולי זה לא המקום הנכון..

הסיבה שאני לא יוצאת עם בחורים היא לא כי אני לא נמשכת אליהם. אני מפחדת מהם. אני מפחדת מהמגע שלהם, אני נרתעת מהם אני לא מצליחה לסמוך עליהם. אני חושבת שעברתי משהו שאני לא זוכרת, וכשלא זוכרים ואין על מה לבסס- אז גם אין על מה/ מי להתלונן. אני לא יכולה להסביר אחרת את הפחד הזה. זה לא שלא הייתי עם בחורים, אבל תמיד הרגשתי מלוכלכת נורא אחרי כל מגע מיני איתם, גם אם זה היה נעים בזמן ש, בשנייה שזה נגמר זה היה נורא ושנאתי את עצמי. זה לא ככה עם בחורות איך נפתרים מתגובה טראומטית למשהו שלא קרה, או למשהו שלא זוכרים?
 

up and gone

New member
מטפלים בזה..

לפעמים זה צץ גם אני עברתי משהו ולא זכרתי אותו עד לפני כמה שנים.. קישרתי את זה לפחד שלי מאינטימיות עם בחורים, אבל זה לא נכון 100 אחוז. בכל מקרה, תתגברי על הפחד באמצעות טיפול כלשהו לא באמצעות בחורה. את צריכה להיות בחורה כי את רוצה אותה ונמשכת אליה ומאוהבת בה או כל דבר אחר לא בגלל שהמין השני מרתיע אותך זו לא סיבה נכונה או מוצדקת לא כלפי הבחורה שתהיי איתה, ולא כלפי עצמך. ותאמיני לי שלא לסמוך על מין כלשהו, זו טעות הבחורה שלי, האהבה הכי גדולה שלי, איכזבה אותי ופגעה בי יותר מכל בחור שאי פעם הייתי איתו או רציתי.
 

lonely TearDrop

New member
...

איך זה צץ לך פתאום? אני נמצאת עם בחורות לגמרי כי אני נמשכת אליהן, ואני סגורה על זה לחלוטין. וזה לא שאין בנים שאני סומכת עליהם, כמה מחבריי הטובים הם בנים, אבל שוב, גם איתם כשזה מגיע לעניין של מגע (גם המגע הכי סתמי) זה מלחיץ אותי ועושה לי לא נעים (לא התחושה של המגע עצמו, אלא כל מה שמגיע עם זה) זה יוצר מצב שהם נעלבים ממני ולא מבינים למה אני פתאום נהיית כל כך קרה. שלא נדבר על זה שאני לא מצליחה להיכנס למערכת יחסים רצינית כבר הרבה יותר מדי זמן (אבל זה עם שני המינים, כך שזה לא כל כך קשור)... איך גילית את הגורם לפחד? הלכת לטיפול?..
 

up and gone

New member
זה היה מודחק שנים רבות,

עד שנתקלתי בבנאדם שעשה לי את מה שעשה. ואז הכל עלה. והתחלתי לחשוב, אולי זה קשור? אולי בגללו אני עדיין בתולה? אולי בגללו קשה לי לתת לבחור לגעת בי? ואז הבנתי שאני פשוט צריכה להרגיש בנח עם עצמי, עם הגוף שלי ועם הבן אדם שמולי, כדי להיחשף. והאהבה הנוכחית שלי גרמה לי להרגיש בנח די מהר. אני לא יודעת אם לעובדה שהיא בחורה הייתה השפעה כלשהי, אבל לא היו לי מחסומים איתה. היא גם הייתה חברה שלי לפני זה. בכל מקרה, אם יש לך בעיה להיכנס למערכת יחסים רצינית כבר המון זמן, שווה לבדוק מאיפה זה בא. את יכולה ללכת למישהי מקצועית, אין בזה כל בושה. אבל לפני הכל, את צריכה להחליט שאת בעצמך רוצה לפתור את זה שאת רוצה אהבה, לא משנה באיזו צורה שאת רוצה קשר, חום, הדדיות שאת רוצה.
 
בטיפול..

ואם לא בא לך על טיפול, אז תחשבי למה באמת את מפחדת מהם אני יכולה להגיד לך עליי שהייתי אותו דבר עד שעברתי טיפול מסויים, הבנתי ממה נובע הפחדים שלי, מאיפה זה הגיע לי בחיים והבנתי מי אני ומה אני רוצה באמת. את אהבת שגבר נוגע בך? יכול להיות שאת לסבית לא צריך סיבה כדי להיות לסבית, בטח שלא לעבור אירוע טראומתי / סוג של אירוע.
 
הייתי רוצה להפנות אותך לפורום שאולי יוכל יותר

לעזור לך.. אני אומנם לא נמשכת בכלל לגברים אבל הפורום מאוד עזר לי לטפל בעצמי. 143
 
זה לא אומר שאת לא זוכרת מאורע מהעבר..

יכול להיות שלא חווית אותו בכלל.. סתם אולי תפיסה כזו, או ששמעת מישהי שהתלוננה בפני אמא שלך או חברים שלך או בחורות מהעבר שלך.. כשהיית קטנה, שאמרו שלא טוב להן במערכות יחסים שהן נמצאות.. אז זה חילחל בך שמערכת יחסים עם בחור זה חרא. ואת יודעת על האפשרות של להיות עם בחורה ובאמת עם בחורה זה יותר קל ואפילו כיף יותר ברוב המקרים אז הלכת על הבחירה הקלה
אני הייתי אומרת שתתחילי לשחרר את הרגשות האלה כי הן סתם.. את בטח סתם מכניסה לעצמך לראש דברים מותק! אם את נגעלת רק אחרי את מוזמנת ללכת להתקלח אחר כך, ואם את נגעלת בכללי מהמגע אז איך את נותנת להם לגעת בך עד הסוף? זה שאת לא מצליחה לסמוך עליהם זו בעיה בפני עצמה, וכנראה מה שאת צריכה זה בחור שבאמת יאהב אותך וגם שיראה לך את זה, בחור שתיסמכי עליו בעיניים עצומות ושהמשפחה תקבל.. ברגע שאת משחררת את הרגשות האלה את בעצם מורידה את המחסומים שהצבת במהלך שנות חייך. זה מה שיגרום לך למגע מהנה ומערכת יחסים נורמלית עם בחור :) הבעיה כאן היא ברגשות שלך, ברגע שתיזרמי איתן יהיה לך רק טוב (ככה בטאכלס תדעי מה טוב בשבילך ותעשי את זה גם). או שאני סתם מזיינת בשכל והמשיכה שלך רק לבחורות ואת אומרת שמגעיל אותך המגע, אז יש מצב שאת מיועדת לבחורה.. ושהסקס עם בחור מהנה כי בכל זאת זה סקס.. ואולי את פשוט מסרבת להאמין (נפשית..) שאת מסוגלת לחיות עם בחורה, כי מה יגידו בבית, מה יגידו החברים, איך נלד ילדים? וכו'.. שוב, מה שאני אומרת זה לשחרר.. תזרמי עם הרגשות שלך עד לאן שיקחו אותך, את לא צריכה להגביל את עצמך :) בהצלחה ושבת שלום
-כשף!
 
למעלה