אולי זה יהיה הפתרון שלנו?

gilgulim

New member
אולי זה יהיה הפתרון שלנו?../images/Emo59.gif

רעידת אדמה 4.4 באירן..נקווה למשהו יותר חזק
 

phoenix100

New member
צריך שם רעידה של 21.9 בסולם ריכטר

ואז רעידה בים חלשה יותר של 21.8 בסולם ריכטר כולל צונאמי ואז נגמור איתם
 

phoenix100

New member
יהיה טוב אחי :} הכל ספקולציות.

אני מאמין שבסופו של דבר גם את איראן נתקוף. הרי לא ניתן שיעשו עלינו שב שואה. ואם חס וחלילה יזרקו לפה טיל אפילו שיאהב 3 ולא אטום על ת"א\מרכז נגיב רק באטום.
 
אפילו אם תיפול לה פצצה בקצה הכי צפו

ני או בקצה הכי דרומי של המדינה, כולם נפגעים. זו עוצמת קרינה אדירה, הלכה לה מדינה.
 
הבעיה היא שלא תוכל להגיב אחי =]

אלא אם כן הגופות שלנו במידה וישארו אחרי הקרינה העצומה של האטום יחזרו לחיים, רק אז נוכל להחזיר להם אטום.
 

phoenix100

New member
שמע בקשר לאיראן

איראן לא רק מאיימת איראן תבצע. כמו שחשבנו שהנאצים לא יעשו כלום בסווך התוצאה ידוע. מעל ל-6 מיליון יהודים הושמדו ועוד 44 מיליון תושבים מסביב לעולם נרצחו במלחה"ע ה-2. אחמדאינג'ד אומר בגלוי! שהוא רוצה להשמיד את הציונות. אם תשאל אותי מה הייתי רוצה יותר. לראות את אמא שלי אבא שלי והמשפחה שלך מתים ביסורים מאטום או את האירנים הייתי עונה לך ישר. את איראן! האיסלם הקיצוני=נאציזם החדש! ואני מדגיש הקיצוני. יש בהם גם אנשים טובים אבל אין מה לעשות. מלחמה זאת מלחמה. עדיף עכשיו שיש להם שיאהבים ולא אטום. יהיה קשה וכואב אם אלפי אם לא עשרות אלפי הרוגים לנו אבל נעשה זאת עכשיו ולא ניתן לעשות שב לעם היהודי שואה ובטח שלא בארצנו. איראן מדינה שיהיה קשה ואולי בלתי אפשרי להכניע אותה בלי אטום בשל עושרה הכלכלי ועוצמתה הצבאי. אטום+שיתוף פעולה מהקהילה הבינלאומית הוא הפתרון לבעיית איראן.
 
נכון, אבל יש להם בעייה.

ואל תגידו לי שאחמדינג'אד לא חושב על זה והכל, נכון הוא קיצוני ופאנט, אבל הוא חכם. פצצת אטום על ישראל תחריב הכל, הכל, ואחרי פצצת אטום כזאת שנים רבות ייעברו עד שיהיה בכלל ינתן לחיות פה, שלא לדבר על זה שהמים יהיו עכורים, ובכלל, ישראל תחרב . האיראנים בקשר טוב מאוד עם הפלסטינים, המטרה שלהם זה לשחרר את "האדמות הכבושות" כדי שלפלסטינים תהיה מדינה. אבל ברגע שהם יטילו פצצה, אף אחד לא יוכל לחיות כאן, כולל הפלסטינים. והוא לא כל כך מטומטמם. חוץ מזה, פצצה על תל אביב תגיע גם לירושלים כמובן, וירושלים תעלם כליל. ירושלים קדושה לאיסלאם, וזה אחד החטאים הגדולים ביותר שאפשר לעשות אם אתה מוסלמי. בקיצור- טילים כן, אטום לא.
 

gilgulim

New member
אתה מנסה למצוא את ההגיון

בדר"כ אצל דיקטטורים ועריצים כמו היטלר אין היגיון רק פאנאטיות..אם הוא שם את השמדת ישראל כמטרה שום דבר לא ימנע ממנו לבצע את זה גם פגיעה בפלשתינאים
 

Itamary

New member
שטויות. יותר נוח לחשוב שאין היגיון

והכל זה דחפים ואמוציות. אני בטוח שהאירנים הרבה יותר מחושבים מזה
 

phoenix100

New member
חחחח חמוד אתה לא מכיר אז את איראן

ובטח שלא את אחמדאינג'ד. למה אתה חושב שאכפת לו? הוא יטען שהוא השמיד את כל היהודים ושניתן לבנות הכל בחזרה גם מירושלים לא אכפת לו. למה הוא מייצר אטום? לשם הרתעה? מי לא מפחד מאיראן בלי אטום? ממש אכפת לו מהערבים פה וממסגד אל אקצה. שמע היה גולה איראני שעבר לארה"ב בתקופה שאחמדינג'ד היה רק ראש עריית טהרן. הוא אמר בראיון לCNN שהוא שונא את ישראל בצורה שאין בנאדם ששונא את ישראל יותר. והוא אמר שכל דבר שהוא מבטיח הוא מקיים. וזה מבנאדם שהיה מקורב אליו. עכשיו אם הכח והעוצמה שתיהיה להם בעוד מספר שנים... בקיצור את איראן רק באטום. זה לא כמו עירק גיחה אחת לכור ונגמר יש לתקוף יותר מ-1500 מתקנים בפעולה אוירית שלנו ושל ארה"ב בפחות מ-48 שעות בקיצור מסובך קשה ואפשרי רק בטווח הקרוב ז"א שנה גג מהיום. ואם לא הפיתרון היחיד הוא נשק יום הדין.
 

נָדָב

New member
שטויות, רואים שאתה לא מכיר את

האמונה הדתית של הקיצונים באיראן.
 

יוטו2

New member
היום זה הזמן לתקוף את איראן , לא

מחר - כשהיא תתכונן גם היא למלחמה .. עכשיו איראן לא מעלה בדעתה שנתקיף אותה בגלל המצב הפוליטי בארץ , דווקה בגלל זה - זה הזמן לתקוף .. אנשים - תזכרו שיש לנו את החץ
טיל עם 100 % הצלחה בניסויים .. (אני מקווה רק שיש לנו מספיק טילים כאלה ..)
 

phoenix100

New member
יוטו אתה חושב שהחץ יכול לפגוע

ב-200 טילים שהם ישלחו בו זמנית? אני חושב שאתה יודע לבד כבר את התשובה. ולא אין לנו הרבה טילי חץ. והמלחמה אם איראן לא תיהיה מלחמה של חיילות מול חיילות זאת תיהיה מלחמה של כפתורים. האיראנים לא ישברו לעולם! במחלמת איראן-עירק העקובה מדם תראה איזה קיצוניות שלחו ילדים בני 12-14 לעלות בגופם על שדות מוקשים בכדי שהטנקים האיראנים יוכלו לעבור. נו באמת אם כאלה אתה רוצה להלחם? ואיראן מסוגלת לשלוח כמה מיליוני אנשים ברגל מירדן לפה. ותאמינו לי שהם מסוגלים. אני פשוט לומד על איראן המון. ממש יהיה לנו קשה. זאת תיהיה מלחמת גוג ומגוג.
 

יוטו2

New member
הכול תלוי איזה מידע מודיעיני יהיה

\יש לנו עליהם .. אם נדע איפה רוב המשגרים שלהם ( זו לא קטיושה שאפשר להחביא ) ונפציץ לפני שהם משתמשים בהם - הם ישגרו פחות טילים במכה .. בכלל - אם נפתיע אותם - אני לא מאמין שהם ישגרו כ"כ הרבה טילים במכה .. המספר המדוייק של החצים שיש לנו - הוא סודי ( אין לי מושג כמה ) אבל הוא יכול לעמוד בכמה טילים במכה .. אנחנו רק צריכים להחליף את ראש הממשלה , שר הביטחון והרמטכל - ואני מאמין שיהיה בסדר .
 

drums123

New member
אם ליברמן יהיה רה"מ האיום הזה

ימחק די מהר ואיראן תהפוך למדינה מערבית די מהר
לא שאני בעדו, אבל אין אף פלוץ אחר שמתאים להיות בכיסא.
 
למעלה