אולי בכל זאת קצת כדורסל?

Cade Foster

New member
אולי בכל זאת קצת כדורסל?

105:84 זו תוצאת הסיום של משחק מס' 2 של סדרת חצי הגמר מול הפועל אילת, שקובע יתרון 2:0 בסדרה המאוד מפתיעה בהתחשב בקלילות שבה הוא הושג. חסר עוד ניצחון אחד ברוממה ביום ראשון כדי לחזור למעמד הגמר שיתקיים השנה ברוממה. החדשות הטובות הן שהקבוצה נמצאת בכושר מדהים ולא רק שניצחה את כל חמשת משחקי הפלייאוף שלה עד עכשיו, בסדרה מול הפועל אילת היא עדיין לא פיגרה בשום שלב.

חברים זוהי הזדמנות שאולי לא תחזור לעשות כאן היסטוריה. הפערים בין מכבי חיפה למכבי ת"א קטנים השנה מאי פעם, אם בכלל קיימים. הובא השנה מאמן זר (מוכר למישהו מהכדורגל?) והתחברה לה קבוצה ברמה ששנים לא הייתה כאן מחוץ לגבולות תל אביב. אני מתכוון להגיע (הייתי גם במשחק הראשון). מקווה שתבואו גם אתם כי האולם רחוק מלהיות מלא, זה לא מצב תקני כשמדובר בחצי גמר.

הם זכו באליפות בכדורגל, בואו נכניס להם במקום שהכי כואב - בכדורסל.
 

Benedictus2

New member
הם זכו באליפות בכדורגל, בואו נכניס להם במקום

שהכי כואב - בכדורסל..
משפט ששווה לכתוב אותו באותיות גדולות בצבע ירוק על רקע לבן, או באותיות לבנות על רקע ירוק - ולתלות אותו מסביב לתקרה בהיכל הספורט ברוממה. יגידו לנו שמדובר ברגשי נחיתות, יגידו לנו שאנחנו אוהדי הצלחות, יגידו לנו שאנחנו פריפריה ובכל זאת - זו תהיה אחלה עצם בגרון לצהבת הזיהומית ופרצופו המכורכם של שמעון מזרחי הוא תגובה יותר מהולמת למרה השחורה שהאיש הזה גרם לכדורסל הישראלי
 

אסף Day

New member
ראיתי כל דקה, משחק מעולה.

אפילו הבלאגן עם הקהל וההיעדרות שלו מהמחצית השנייה באולם מלא אילתים לא השפיע לרעה על השחקנים.
קאלת'ס בריבאונד ומקל באסיסטים (ובנקודות בכלל) במשחק שיא וגם אחוזים מעולים של סטול מ3 עשו את העבודה.
 
כל הכבוד לקבוצה! אני מתוודה שאני בקושי מבין

בכדורסל וגם לא ממש מתעניין, אבל במקרה יצא לי לראות שאנחנו בסדרת חצי גמר מול אילת ושכבר 2:0 לנו והבנתי שהגמר ייערך ברוממה מול מכבי ת"א, אם נעבור את אילת מה שאמור לקרות.

הלואי וניקח אליפות בכדורסל!!!
 

Benedictus2

New member
כדורגל וכדורסל במכבי חיפה

כנראה שמשהו מהכדורגל דבק בכדורסל שלנו... משהו במנטליות הלבנטינית של שחקנינו הגיבורים על כר הדשא עבר בדרך בלתי מוסברת לאמריקאים (ולשני הישראלים) על הפרקט ברוממה. אחרת קשה להסביר איך איבדנו את המומנטום 4 דקות לפני סוף המשחק כשהובלנו ב 11 הפרש...
ומילה על ווינריות בכדורסל... אני לא מתלונן.. יש לנו קבוצה מצויינת, מאמן שמבין כדורסל וגם כמה שחקנים מאד איכותיים (שאחד מהם תפס אתמול יום שחור - קורה). אבל קוז'יקרו מזכיר לי דווקא את המנטאליות של הכדורגל. השחקן כנראה לא בנוי למעמדים מהסוג הזה והוא פשוט עושה במכנסיים. חמש-שש פעמים מתחת לסל ואף כדור לא נכנס.... משהו כאן מריח קרית אליעזר...

בכל מקרה, גם אם הלא יאומן יקרה ואילת תהפוך את הקערה (וכפסימי ידוע אני חושש שזה מה שיקרה) מאד נהניתי מהקבוצה השנה ואולי אפשר יהיה לבנות משהו כאן שיזכיר את שנות השמונים העליזות, בתוספת מה שהיה חסר אז - ווינריות.
 

Cade Foster

New member
עידו קוז'יקרו

אין לי מילים לתאר כמה ירדה ההערכה שלי לשחקן הזה עקב אירועי השביתה תחת ניהולו כיו"ר ארגון השחקנים. מאז שהוא הפסיק להתעסק בכדורסל הוא נראה כמו סמרטוט רצפה. לא חושב שיש פה קשר למעמד, מאז השביתה הוא מביך, אין דרך אחרת לתאר אותו.

לגבי הקבוצה. פול סטול הוא המקביל האולטימטיבי של חן עזרא. שחקן שיביא אותך עד לבאר עם כדורסל אטרקטיבי כל זה בשביל לבעוט את הדלי לתוכה. עם זה הגענו לגמר הגביע שם הוא סיים עם 1 מ-20 בערך. עם זה השגנו את יתרון הביתיות כשהוא קלע שלשת ניצחון במשחק הכל כך חשוב ההוא מול הפועל אילת במחזור הסיום של העונה הסדירה. עם זה עלינו ל-2:0 ועם זה הפסדנו אתמול. נותר לקוות שאם ננצח את אחד משני המשחקים הבאים, הוא יקום על צד ימין ב-13.6.

לגבי העונה הבאה אני לא אופטימי, במיוחד אם נגיע לגמר. כמה שהם יריחו את דונטה סמית' ואת פט קלאת'ס ואולי גם את ג'יימס תומאס יותר קרוב - ככה גדולים הסיכויים שהחבר'ה האלה ילבשו צהוב בעונה הבאה. ואל תופתעו כמובן אם ב-12.6 תראו כל מיני ידיעות בספורט 5 על משלוחי פיצה למיניהם לביתם של הנ"ל... לכן - אם יש הזדמנות היסטורית לקחת תואר - אסור לפספס אותה כי היא כנראה לא תחזור. הפועל חולון עשתה אליפות וגביע בדיוק בצורה הזו. הם נעלמו מאז וכך נעלם גם אנחנו - אבל את הזיכרון המתוק אף אחד לא ייקח מהם ואני רוצה אחד כזה גם.
 

Benedictus2

New member
אני חושש שהצדק אתך

קראתי ראיון עם ג'ף רוזן ולא עושה רושם שהוא מתכוון להמשיך להשקיע באותו היקף. מצד שני, יש כאן היכל ספורט נהדר ששווה 4-5 אלף אוהדים בכל משחק, או לפחות בחלק מהמשחקים; יש קהל צמא לכדורסל איכותי כמו אצל הצהבת הזיהומית, אני חושב שאולי הגיע הזמן לנסות להתחיל את המהפכה גם על הפרקט ולא רק על הדשא. מתישהו הפתיל של האדון מזרחי ייגמר, וגם אם לא... אם יש מועדון שמסוגל להעמיד קבוצת כדורסל באיכות אירופית סבירה חוץ מהצהבת זה המועדון שלנו.
 
למעלה