אולי באמת?

אם תבקרי שם תראי

שהם מדברים על הסרט בערך כמו שאנחנו, הם פשוט מדברים הרבה על משחקי המחשב של הארי...
 

1TheOne11

New member
אני בדרך כלל קוראת פסיבית,

ואני לא יודעת כמה יש לי זכות להתערב אבל לדעתי מה שאמרו על העובדה שאוהבים להתלונן שזה הרס ממש נכון.. אני באמת מתעבת את הסרטים כי לדעתי זה הורס את הדמיון ואת הפרשנות והאינדיוידואליות של כל אחד לדמויות ולמקומות.. חוץ מזה שזה ממש למכור את כל הסרט בשביל כסף והתמסחרות.. בגלל זה לדעתי לא כדאי לאחד אותם...
 
למעלה