אולי באמת?
קצת היסטוריה, בזיכרון הגרוע ביותר של סנייפ, הוא משתמש נגד ג`יימס בכישוף שגורם לו לחתך בפנים, נראה לכם שזה הגילגול הראשון של ה`סקטומסמפרה`? . ובלי הרבה קשר, ולמרות שכאן לא המקום וכו`, אני חייב לומר שאני פשוט בהלם, מהשחקן שנבחר לשחק את סנייפ הצעיר בסרט החמישי. אלא אם הוא יעבור שיפוץ פנים מסיבי ביותר, הוא פשוט לא סנייפ! אולי מתאים לרמוס לופין כצעיר להיראות ככה. ואגב, אולי באמת כדאי לאחד את הפורום עם פורום הסרט, פורום הסרט חסר ניהול, גוסס לאיטו, וגם הפורום כאן סובל מהתייבשות קלה, אז... אולי באמת?
קצת היסטוריה, בזיכרון הגרוע ביותר של סנייפ, הוא משתמש נגד ג`יימס בכישוף שגורם לו לחתך בפנים, נראה לכם שזה הגילגול הראשון של ה`סקטומסמפרה`? . ובלי הרבה קשר, ולמרות שכאן לא המקום וכו`, אני חייב לומר שאני פשוט בהלם, מהשחקן שנבחר לשחק את סנייפ הצעיר בסרט החמישי. אלא אם הוא יעבור שיפוץ פנים מסיבי ביותר, הוא פשוט לא סנייפ! אולי מתאים לרמוס לופין כצעיר להיראות ככה. ואגב, אולי באמת כדאי לאחד את הפורום עם פורום הסרט, פורום הסרט חסר ניהול, גוסס לאיטו, וגם הפורום כאן סובל מהתייבשות קלה, אז... אולי באמת?